To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...

Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé

V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago

Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O zviditelnění v exponované kategorii nealkoholických nápojů a prémiové vystavení se postarala společnost Dago.

Zákazníci se s novinkou seznámí pomocí atraktivních semipermanentních stojanů, kterým dominuje nepřehlédnutelný světelný kruh. „Pramenité vody Natura jsou na slovenském trhu novou značkou, a proto musíme naše spotřebitele o této novince informovat,“ představuje koncept vystavení Marek Prostredný, marketing execution lead ze společnosti Coca Cola HBC.

Stojany jsou vyrobeny z kombinace plastu a kartonu. Kartonové omotávky na spodní části konstrukce se dají lehce měnit přímo na prodejní ploše v průběhu celé kampaně, stejně tak jako grafika na středovém kruhu, která se dá jednoduše přelepit.

Jak vznikl světelný kruh?

Přípravy na uvedení vody Natura na slovenský trh byly zahájeny již v druhém kvartálu tohoto roku. Nápad se světelným kruhem vznikl přímo v Dagu. „Přemýšleli jsme, jak jasně a výstižně komunikovat čistotu a přírodní původ vody Natura a její benefity a na pozadí naznačit také symboliku recyklace. Precizní nasvícení a kombinace jednoduchých geometrických tvarů přinesly přesně to, co jsme potřebovali: zaujme – informuje – prodává!“ vysvětluje Jakub Petráš, projektový manažer společnosti Dago.

Realizace tohoto výrazného prvku byla produkčně náročná. „Se světelnými realizacemi máme samozřejmě dlouhodobé zkušenosti. Jelikož je doba ‚drahé energie‘, zamýšleli jsme se, jak bychom se o šetření zdrojů a planety mohli přičinit i my. Díky inovacím jsme dosáhli snížení spotřeby elektrické energie, a to bez vlivu na kvalitu svícení a celkový dojem z vystavení. Spotřeba energie je v konečném důsledku až o 90 % nižší oproti projektům, které jsme realizovali před několika lety,“ vysvětluje konstruktér Tomáš Vysloužil ze společnosti Dago. 

POS jako marketingový materiál

POS materiály hrají klíčovou funkci při uvedení nové značky na trh. „Pevně věřím, že kampaň bude velkolepá a zaujme každého spotřebitele, který navštíví prodejny Tesco,“ komentuje vystavení Marek Prostredný.

Ve vybraných prodejnách Tesco napříč Slovenskem bylo instalováno celkem deset stojanů. „Toto vystavení jsme připravili společně s agenturou Dago. Jeho hlavním účelem je zaujmout ‚wow‘ efektem, představit pramenité vody Natura slovenským spotřebitelům a zároveň informovat o velké soutěži o roční zapůjčení Škody Enyaq Coupé RS, kterou jsme pro Tesco připravili,“ dodává Jiří Kopejtko, brand manager společnosti Coca Cola HBC.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This