Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Metaxa v retailu rozvíjí značku

Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…

POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále

Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…

BIG SHOCK! dakarský adrenalin

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…

Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…

Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje

Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.

Tato v našem oboru uniká…

Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze

Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…

Vánoční zpestření z Pinterestu

Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…

Ocenění POP STAR měsíce dubna 2021 získaly po měsíci opět dvě realizace – limitovaná edice – BIG SHOCK! MUSIC 2021 a STARBUCKS

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc duben se staly dvě realizace. Jsou to realizace Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021 a Starbucks. Na třetím místě se umístila kampaň SIS Bonduelle.

V dubnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získaly vítězství opět po měsíci, dvě realizace, které od porotců obdržely stejné celkové skóre.

První vítěznou realizací je Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021. Zadavatelem a klientem této realizace byla společnost Big Shock s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem společnost Dago, s.r.o. Kampaň probíhá v období od 1.4. do 31.7. 2021 v řetězcích Globus a Terno.

Druhou vítěznou realizací je Starbucks. Zadavatelem a klientem této realizace je společnost Nestlé Česko, s.r.o. a zákazníci ji mohli v dubnu vidět v řetězci Globus.

Vítězné realizace získaly od odborné poroty shodnou celkovou známku 7,13 bodů z maxima 10 bodů.

Realizace Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021 získala v kategorii kreativního zpracování 6,6 bodů, v celkovém produkčním provedení 6,8 bodu a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje dokonce 8,0 bodu.

Realizace Starbucks získala v kategorii kreativního zpracování 7,0 bodů, v celkovém produkčním provedení 7,2 bodu a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje 7,2 bodu.

Hodnocení realizací

Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021

 „Výrazné. Upoutá pozornost, celková prezentace odpovídá značce,“ hodnotí tuto vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

„Skvěle propojená výhra v soutěži se samotným produktem, působí velmi atraktivně a poutavě,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

„V první chvíli jsem si myslel, že se jedná o nějaký dětský produkt a další z vystavení na nějakou cukrovinku. S překvapením jsem zjistil, že se jedná o Big Shock! který mám z minulosti spojen s výkonem, energií, Dakarem, trochu macho stylem – máme zde nový positioning? Či jen limitovaný pokus rozšířit cílovku?“ hodnotí a ptá se Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

„Za duben nejvýše hodnotím BIG SHOCK! MUSIC! Vlastně mi s ohledem na cílovou skupinu nevadilo ani poněkud „křiklavé“ provedení, protože míru upoutání má ohromnou,“ uvádí Petr Majerik. „Na dalších místech jako nadprůměrné hodnotím realizace Bonduelle, Mirindy a Budvaru.“

 „Realizace bych za tento měsíc označil jako průměrné, objevilo se tam pár hezkých věcí, které vyčnívaly z nadprůměru, jedním z nich byla realizace Big Shock,“ hodnotí Václav Koukolíček.

Celý článek najdete zde

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti DS Automobiles, MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This