Metaxa v retailu rozvíjí značku

Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…

POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále

Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…

BIG SHOCK! dakarský adrenalin

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…

Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…

Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje

Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.

Tato v našem oboru uniká…

Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze

Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…

Vánoční zpestření z Pinterestu

Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…

Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru

Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…

Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.

V říjnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala vítězství realizace Prodejní stěna Purina. Zadavatelem a klientem této realizace byla společnost Nestlé, kreativní agenturou a realizátorem agentura Dago. Kampaň proběhla v říjnu v řetězci Mall.
Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování a v celkovém produkčním provedení získala tato realizace shodně 7,8 bodů, v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje 8,0 bodu.
 
Druhou příčku získala realizace Jack Daniels modul, jejíž zadavatelem a klientem byla společnost Brown-Forman Czechia. kreativní agenturou a realizátorem agentura Sára. Během října ji mohli zákazníci vidět v hypermarketech Albert.
 
Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Pampers, jejíž zadavatelem byla společnost POS Media, klientem společnost Procter & Gamble a realizátorem společnost POS Media. Během října byla k vidění v řetězci Albert.
 
Hodnocení vítězné realizace
„Velmi zdařilá prodejní stěna,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR. „ Zajímavé uspořádání, působí čistě a hezky kombinuje jednotlivé druhy produktů.“
„Takto si představuji ráj pro pejskaře a milovníky koček,“ je spokojený Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.
„ Jasná komunikace značky, zároveň představuje širokou škálu produktů, osloví cílovou skupinu,“ říká Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
„ Skvěle zpracovaný ostrůvek pro milovníky domácích mazlíčků,“ hodnotí Jiří Král, Managing Director agentury REAL FEEL. „ Přehledné rozdělení kategorií.“
„ Pěkná prezentace Puriny, určitě zaujme. Je vidět, že si s tím dali u Puriny práci,“ uvádí Martina Bedrnová, ředitelka prémiové automobilové značky DS. „ Působí hodnotně, měla bych dojem, že si rozhodně kupuji prémiové krmivo nebo produkty, že zde na mého mazlíčka opravdu myslí v tom nejlepším slova smyslu. Líbí se mi motiv přírody, a milé ztvárnění pejska, boudy, kočičího škrabadla… Je hned jasné, že jde o nabídku pro zvířátka.“
 

Celý článek naleznete zde.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz
Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti DS AutomobilesMORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This