Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.

V říjnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala vítězství realizace Prodejní stěna Purina. Zadavatelem a klientem této realizace byla společnost Nestlé, kreativní agenturou a realizátorem agentura Dago. Kampaň proběhla v říjnu v řetězci Mall.
Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování a v celkovém produkčním provedení získala tato realizace shodně 7,8 bodů, v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje 8,0 bodu.
 
Druhou příčku získala realizace Jack Daniels modul, jejíž zadavatelem a klientem byla společnost Brown-Forman Czechia. kreativní agenturou a realizátorem agentura Sára. Během října ji mohli zákazníci vidět v hypermarketech Albert.
 
Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Pampers, jejíž zadavatelem byla společnost POS Media, klientem společnost Procter & Gamble a realizátorem společnost POS Media. Během října byla k vidění v řetězci Albert.
 
Hodnocení vítězné realizace
„Velmi zdařilá prodejní stěna,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR. „ Zajímavé uspořádání, působí čistě a hezky kombinuje jednotlivé druhy produktů.“
„Takto si představuji ráj pro pejskaře a milovníky koček,“ je spokojený Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.
„ Jasná komunikace značky, zároveň představuje širokou škálu produktů, osloví cílovou skupinu,“ říká Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
„ Skvěle zpracovaný ostrůvek pro milovníky domácích mazlíčků,“ hodnotí Jiří Král, Managing Director agentury REAL FEEL. „ Přehledné rozdělení kategorií.“
„ Pěkná prezentace Puriny, určitě zaujme. Je vidět, že si s tím dali u Puriny práci,“ uvádí Martina Bedrnová, ředitelka prémiové automobilové značky DS. „ Působí hodnotně, měla bych dojem, že si rozhodně kupuji prémiové krmivo nebo produkty, že zde na mého mazlíčka opravdu myslí v tom nejlepším slova smyslu. Líbí se mi motiv přírody, a milé ztvárnění pejska, boudy, kočičího škrabadla… Je hned jasné, že jde o nabídku pro zvířátka.“
 

Celý článek naleznete zde.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz
Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti DS AutomobilesMORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This