Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol

Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže o nejlepší in-store realizaci měsíce POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stalo naše dílo – realizace Aperol.

V srpnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získal vítězství realizace Aperol. Zadavatelem a klientem této realizace byla společnost Coca Cola HBC. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago. Kampaň proběhla v srpnu v řetězci Albert.

Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,43 bodů z maxima 10 bodů.

V kategorii kreativního zpracování tato realizace získala 7,0 bodů, v celkovém produkčním provedení 7,3 bodu a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje obdržela vítězná realizace 8,0 bodu.

Druhou příčku získala realizace Grant´s, jejíž zadavatelem a klientem byla společnost Mast-Jaegermeister SK. Během srpna ji mohli zákazníci vidět v řetězci Globus.

Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Brumík, jejíž zadavatelem byla společnost Mondelez Czech Republic s.r.o. Během srpna byla k vidění v řetězci Tesco.

Všechny srpnové soutěžní realizace hodnotila porota v počtu tří osob, jmenovitě:

doc. PhDr. Jitka VysekalováPh.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka a vydavatelka odborného časopisu Brands&Stories.

Hodnocení vítězné realizace

„Výrazná, názorná prezentace známého produktu. Osloví především ty, co produkt znají,“ hodnotí tuto vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

„Velmi hezké vizuální provedení, kromě sodovky a pomerančů je vše na jednom místě. Skvělá realizace,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

Hodnocení všech srpnových realizací

„Tento měsíc hodnotím spíše průměrně, nejvíce se mi líbila realizace za Aperol, v jednoduchosti je síla,“ hodnotí Václav Koukolíček.

Tentokrát bylo těžké vybírat z poměrně dost vyvážených soupeřů,“ uvádí Blanka Bukovská, šéfredaktorka a vydavatelka odborného časopisu Brands&Stories. „Pozitivně hodnotím u všech vysoký stupeň potenciálu upoutání pozornosti i kreativitu a design realizací.“

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti DS Automobiles, MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Váš tým Dago

 

  

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This