POPAI AWARDS: 10 ocenění
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…
Letní zajímavosti z Pinterestu
Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p… Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci. Značka krmiv pro domácí… Cukrovinky jsou stálicí v nákupních košících, jejich producenti ale v posledních letech stojí před důležitou výzvou: jak zajistit této kategorii dlouhodobý a především zdravý růst? V posledních letech jejich prodeje stoupaj… V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz… Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka. V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční… Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje. 25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě. Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…
Podporujeme děti i seniory
Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování
Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
Retail Safari v Düsseldorfu
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení
Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže o nejlepší in-store realizaci měsíce POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stalo naše dílo – realizace Aperol.
V srpnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získal vítězství realizace Aperol. Zadavatelem a klientem této realizace byla společnost Coca Cola HBC. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago. Kampaň proběhla v srpnu v řetězci Albert.
Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,43 bodů z maxima 10 bodů.
V kategorii kreativního zpracování tato realizace získala 7,0 bodů, v celkovém produkčním provedení 7,3 bodu a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje obdržela vítězná realizace 8,0 bodu.
Druhou příčku získala realizace Grant´s, jejíž zadavatelem a klientem byla společnost Mast-Jaegermeister SK. Během srpna ji mohli zákazníci vidět v řetězci Globus.
Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Brumík, jejíž zadavatelem byla společnost Mondelez Czech Republic s.r.o. Během srpna byla k vidění v řetězci Tesco.
Všechny srpnové soutěžní realizace hodnotila porota v počtu tří osob, jmenovitě:
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka a vydavatelka odborného časopisu Brands&Stories.
Hodnocení vítězné realizace
„Výrazná, názorná prezentace známého produktu. Osloví především ty, co produkt znají,“ hodnotí tuto vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
„Velmi hezké vizuální provedení, kromě sodovky a pomerančů je vše na jednom místě. Skvělá realizace,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.
Hodnocení všech srpnových realizací
„Tento měsíc hodnotím spíše průměrně, nejvíce se mi líbila realizace za Aperol, v jednoduchosti je síla,“ hodnotí Václav Koukolíček.
„Tentokrát bylo těžké vybírat z poměrně dost vyvážených soupeřů,“ uvádí Blanka Bukovská, šéfredaktorka a vydavatelka odborného časopisu Brands&Stories. „Pozitivně hodnotím u všech vysoký stupeň potenciálu upoutání pozornosti i kreativitu a design realizací.“
O odborném portálu Mistoprodeje.cz
Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti DS Automobiles, MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY