DAGO vítězí s projektem L’Oréal Virtuální zrcadlo i na mezinárodní scéně
Projekt L’Oréal Virtuální zrcadlo, který v listopadu 2024 ovládl soutěž POPAI CE Awards v Praze, slaví další velký úspěch. Získal zlaté ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Shop! Global Awards 2025, konkrétně v kategorii Beauty & Cosmetics – permanent. Ocenění...
Hravá paletová vystavení z dílny Daga lákaly k soutěžení nakupující na Slovensku
Nepřehlédnutelná Fanta s mottem Hraj s barvou, s jakou chceš DAGO společně s oblíbenou značkou Fanta vneslo do obchodů nejen osvěžující chuť, ale i hravý zážitek! Barevná shop-in-shop vystavení vybízely zákazníky nejen k nákupu, ale především k zapojení do soutěže o...
DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Přirozená síla minerálů v moderním pojetí Ve vybraných hypermarketech Tesco mohou nakupující zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná...
Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
Česká rodinná firma JIP východočeská a.s. provozuje v Brně na Pražákově ulici prodejnu, jež je na tuzemské poměry raritní. Na prodejní ploše o rozloze 6000 m2 je samozřejmostí nabídka z 19 500 položek potravin i nápojů, od těch klasických, přes bio a farmářské...
POPAI Awards: Večer plný úspěchů, získali jsme titul Absolutního vítěze
Slavnostní vyhlášení již 16. ročníku soutěže POPAI Awards, které proběhlo 28. listopadu 2024 v O2 Universum, ocenilo nejlepší in-store komunikace roku. Pro Dago to byl nezapomenutelný večer, kdy zlatá ocenění ve třech kategoriích završilo získání titulu absolutního...
Kofola přináší energii k objevování světa se Semtex AIR, in-store komunikaci zajistilo Dago
Chcete objevit energii a zažít svět? Přesně tuto možnost vám nabízí energetický nápoj Semtex, pokud se zapojíte do spotřebitelské soutěže s názvem Cesta světem. Kofola a.s. přichází s originální kampaní „POP YOUR BUBBLE!“ a in-store komunikaci zařídila společnost...
Coca-Cola oživuje Marvel superhrdiny a Dago přináší zážitek přímo v místě prodeje
Oblíbení hrdinové dorazili na Zemi díky skvělé spolupráci Coca-Cola a Marvel! Tuto unikátní kampaň doprovází poutavé vystavení v obchodech, které navrhlo a realizovalo Dago. Hlavním cílem bylo vytvořit interaktivní prostor, který přitáhne pozornost zákazníků a vtáhne...
Coca-Cola fandí hokeji a na prodejních plochách je naprosto nepřehlédnutelná!
Coca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej, ale především má nabitý marketingový kalendář s blížícím se Mistrovstvím světa. Šampionát letos v květnu proběhne v Praze a Ostravě, a tak bude výbornou příležitostí pro...
Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu
Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...
Orkla Foods Česko a Slovensko a DAGO představují kreativní shop in shopy pro „zlaté dědictví“ – tradiční paštiku Májka
Hamé je hlavním partnerem českého biatlonu již od r. 2013, který je nejsledovanějším zimním lyžařským sportem v České republice. V souvislosti s blížícím se Mistrovstvím světa v biatlonu, které bude hostit Nové Město na Moravě v první půlce února, se značka rozhodla...
Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala vítězství kampaň JoJo. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago, s.r.o., klientem pak společnost Nestlé Česko s.r.o. Tato realizace byla vystavená v únoru v řetězci Tesco.
Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,93 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování získala realizace 7,5 bodů, v celkovém produkčním provedení 8 bodů a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje dokonce 8,3 bodu.
Poprvé v dějinách celé soutěže vyhlašujeme i vítěze na druhém a třetím místě.
Druhé místo získala v únorovém kole realizace Pedro. Zadavatelem a klientem této realizace, která byla vystavena v obchodním řetězci Albert, je společnost The Candy Plus Sweet Factory s.r.o.
Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Čtyřpaletí Stock Božkov Republica, kterou mohli zákazníci vidět v řetězci Kaufland. Klientem a zadavatelem byla společnost STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago, s.r.o.
Všechny únorové soutěžní realizace hodnotila porota v počtu čtyř osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:
JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.
—
Hodnocení vítězné realizace
„Veselé, hravé, zaujme barevností a zapadá do celkové komunikační strategie produktu,“ hodnotí vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
„Hezké provedení, oceňuji barevnost, jen si nejsem jistý výběrem bonbonů Bohemians:-),“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.
„Stokrát si člověk může říct, že už si žádné sladkosti nekoupí, a pak jde do obchodu, vidí podobně lákavé vystavení a opět je v košíku několik balíčků dobrot,“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Takhle to hubnutí půjde dost těžko… Vizuálně super, zasažení cílovky také.“
Hodnocení všech únorových realizací
„Z únorových realizací nejlépe hodnotím pro výrazné kreativní zpracování žvýkačky PEDRO, těsně následované značkou JoJo, které předjely zbytek pelotonu s velkým náskokem, i když jim částečně dýchal na záda ještě STOCK Božkov Republica,“ uvádí Petr Majerik.
„Měsíc únor bych hodnotil jako nadprůměrný, byla tam celá řada povedených realizací a za mne je vítězem Captain Morgan, která má všechny atributy zdařilé realizace s možností maximálního upoutání zákazníků,“ hodnotí Václav Koukolíček.
„Tentokrát je obtížné vybrat nejlepší, všechny prezentace byly na vysoké úrovni a většina „potěšila oko“ a vzbudila nejen pozornost, ale i „chuť“,“ říká Jitka Vysekalová. „Zaslouží si ocenění i to, že v současné nejednoduché době udržují komunikaci se zákazníkem a „nevzdávají“ péči o značku.“
„Rád bych tento měsíc vyzdvihnul JOJO,“ říká Alexandr Stojčev. „Nejen pro perfektní kreativní i produkční exekuci ale i fakt, že nejlépe dokáže budovat pozitivní emoce a spotřebitelský zážitek. A pozitivních zážitků není v dnešní době nikdy dost.“
O odborném portálu Mistoprodeje.cz
Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti CZECH PROMOTION group, s.r.o., MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o. a U& SLUNO, a.s. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.
Zdroj: www.mistoprodeje.cz
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY