Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards
Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.
Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019
Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.
Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu
Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním oddělení supermarketu Birell k tomu od začátku května využívá nové regálové čelo, které jsme vyrobili.
Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry
Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.
Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny
Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.
Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold
Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit novou láhev v moderním designu.
Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací
Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.
Více ukázek naší práce a intenzivnější komunikace. Spustili jsme nový web
Naše webové stránky dostaly nový, modernější vzhled a strukturu. Přibyly některé prvky, díky kterým budeme moci návštěvníkům webu lépe prezentovat naše projekty. Nový web nám umožní lépe vysvětlit náš přístup a to, co děláme.
Tullamore D.E.W. předvedlo v prodejnách Tesco svůj nový vizuál
Nové paletové vystavení irské whiskey Tullamore D.E.W. jsme zhotovili ve spolupráci s naším klientem a předním výrobcem lihovin Rémy Cointreau. Bylo umístěno ve vybraných prodejnách Tesco CZ a SK.
Captain Morgan je dle poroty portálu Místoprodeje.cz realizací roku 2018
Naše vystavení pro ikonický rum Captain Morgan zvítězilo v anketě o nejlepší reklamní instalaci roku 2018. Uspělo mezi řadou silných soupeřících projektů. Výhra v soutěži, kterou pořádá portál Místoprodeje.cz, potvrdila, že…
Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala vítězství kampaň JoJo. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago, s.r.o., klientem pak společnost Nestlé Česko s.r.o. Tato realizace byla vystavená v únoru v řetězci Tesco.
Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,93 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování získala realizace 7,5 bodů, v celkovém produkčním provedení 8 bodů a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje dokonce 8,3 bodu.
Poprvé v dějinách celé soutěže vyhlašujeme i vítěze na druhém a třetím místě.
Druhé místo získala v únorovém kole realizace Pedro. Zadavatelem a klientem této realizace, která byla vystavena v obchodním řetězci Albert, je společnost The Candy Plus Sweet Factory s.r.o.
Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Čtyřpaletí Stock Božkov Republica, kterou mohli zákazníci vidět v řetězci Kaufland. Klientem a zadavatelem byla společnost STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago, s.r.o.
Všechny únorové soutěžní realizace hodnotila porota v počtu čtyř osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:
JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.
—
Hodnocení vítězné realizace
„Veselé, hravé, zaujme barevností a zapadá do celkové komunikační strategie produktu,“ hodnotí vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
„Hezké provedení, oceňuji barevnost, jen si nejsem jistý výběrem bonbonů Bohemians:-),“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.
„Stokrát si člověk může říct, že už si žádné sladkosti nekoupí, a pak jde do obchodu, vidí podobně lákavé vystavení a opět je v košíku několik balíčků dobrot,“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Takhle to hubnutí půjde dost těžko… Vizuálně super, zasažení cílovky také.“
Hodnocení všech únorových realizací
„Z únorových realizací nejlépe hodnotím pro výrazné kreativní zpracování žvýkačky PEDRO, těsně následované značkou JoJo, které předjely zbytek pelotonu s velkým náskokem, i když jim částečně dýchal na záda ještě STOCK Božkov Republica,“ uvádí Petr Majerik.
„Měsíc únor bych hodnotil jako nadprůměrný, byla tam celá řada povedených realizací a za mne je vítězem Captain Morgan, která má všechny atributy zdařilé realizace s možností maximálního upoutání zákazníků,“ hodnotí Václav Koukolíček.
„Tentokrát je obtížné vybrat nejlepší, všechny prezentace byly na vysoké úrovni a většina „potěšila oko“ a vzbudila nejen pozornost, ale i „chuť“,“ říká Jitka Vysekalová. „Zaslouží si ocenění i to, že v současné nejednoduché době udržují komunikaci se zákazníkem a „nevzdávají“ péči o značku.“
„Rád bych tento měsíc vyzdvihnul JOJO,“ říká Alexandr Stojčev. „Nejen pro perfektní kreativní i produkční exekuci ale i fakt, že nejlépe dokáže budovat pozitivní emoce a spotřebitelský zážitek. A pozitivních zážitků není v dnešní době nikdy dost.“
O odborném portálu Mistoprodeje.cz
Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti CZECH PROMOTION group, s.r.o., MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o. a U& SLUNO, a.s. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.
Zdroj: www.mistoprodeje.cz
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY