Nové displeje NESCAFÉ
Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…
Unikátní paletové vystavení pro Budvar
Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…
Displeje Tassimo pro Kraft Foods
Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…
POP Tullamore Dew do barů
Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…
POPAI awards 2012
Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…
Demo jednotky Samsung
Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…
Chráněné dílny
Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…
Nové fotostěny v ElectroWorld
Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…
Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA
Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.
Tvarem i konstrukčním řešením…
POP Jacobs – promo hrnky
Prostředky pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (www.jacobskronung.cz/hrnicky), běžící v termínu od 1. 7. 2012 do 31. 8. 2012.
Promoakce prob…
Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala vítězství kampaň JoJo. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago, s.r.o., klientem pak společnost Nestlé Česko s.r.o. Tato realizace byla vystavená v únoru v řetězci Tesco.
Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,93 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování získala realizace 7,5 bodů, v celkovém produkčním provedení 8 bodů a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje dokonce 8,3 bodu.
Poprvé v dějinách celé soutěže vyhlašujeme i vítěze na druhém a třetím místě.
Druhé místo získala v únorovém kole realizace Pedro. Zadavatelem a klientem této realizace, která byla vystavena v obchodním řetězci Albert, je společnost The Candy Plus Sweet Factory s.r.o.
Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Čtyřpaletí Stock Božkov Republica, kterou mohli zákazníci vidět v řetězci Kaufland. Klientem a zadavatelem byla společnost STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago, s.r.o.
Všechny únorové soutěžní realizace hodnotila porota v počtu čtyř osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:
JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.
—
Hodnocení vítězné realizace
„Veselé, hravé, zaujme barevností a zapadá do celkové komunikační strategie produktu,“ hodnotí vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
„Hezké provedení, oceňuji barevnost, jen si nejsem jistý výběrem bonbonů Bohemians:-),“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.
„Stokrát si člověk může říct, že už si žádné sladkosti nekoupí, a pak jde do obchodu, vidí podobně lákavé vystavení a opět je v košíku několik balíčků dobrot,“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Takhle to hubnutí půjde dost těžko… Vizuálně super, zasažení cílovky také.“
Hodnocení všech únorových realizací
„Z únorových realizací nejlépe hodnotím pro výrazné kreativní zpracování žvýkačky PEDRO, těsně následované značkou JoJo, které předjely zbytek pelotonu s velkým náskokem, i když jim částečně dýchal na záda ještě STOCK Božkov Republica,“ uvádí Petr Majerik.
„Měsíc únor bych hodnotil jako nadprůměrný, byla tam celá řada povedených realizací a za mne je vítězem Captain Morgan, která má všechny atributy zdařilé realizace s možností maximálního upoutání zákazníků,“ hodnotí Václav Koukolíček.
„Tentokrát je obtížné vybrat nejlepší, všechny prezentace byly na vysoké úrovni a většina „potěšila oko“ a vzbudila nejen pozornost, ale i „chuť“,“ říká Jitka Vysekalová. „Zaslouží si ocenění i to, že v současné nejednoduché době udržují komunikaci se zákazníkem a „nevzdávají“ péči o značku.“
„Rád bych tento měsíc vyzdvihnul JOJO,“ říká Alexandr Stojčev. „Nejen pro perfektní kreativní i produkční exekuci ale i fakt, že nejlépe dokáže budovat pozitivní emoce a spotřebitelský zážitek. A pozitivních zážitků není v dnešní době nikdy dost.“
O odborném portálu Mistoprodeje.cz
Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti CZECH PROMOTION group, s.r.o., MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o. a U& SLUNO, a.s. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.
Zdroj: www.mistoprodeje.cz
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY