Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací.
Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala vítězství kampaň JoJo. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago, s.r.o., klientem pak společnost Nestlé Česko s.r.o. Tato realizace byla vystavená v únoru v řetězci Tesco.
Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,93 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování získala realizace 7,5 bodů, v celkovém produkčním provedení 8 bodů a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje dokonce 8,3 bodu.
Poprvé v dějinách celé soutěže vyhlašujeme i vítěze na druhém a třetím místě.
Druhé místo získala v únorovém kole realizace Pedro. Zadavatelem a klientem této realizace, která byla vystavena v obchodním řetězci Albert, je společnost The Candy Plus Sweet Factory s.r.o.
Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Čtyřpaletí Stock Božkov Republica, kterou mohli zákazníci vidět v řetězci Kaufland. Klientem a zadavatelem byla společnost STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago, s.r.o.
Všechny únorové soutěžní realizace hodnotila porota v počtu čtyř osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:
JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.
—
Hodnocení vítězné realizace
„Veselé, hravé, zaujme barevností a zapadá do celkové komunikační strategie produktu,“ hodnotí vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
„Hezké provedení, oceňuji barevnost, jen si nejsem jistý výběrem bonbonů Bohemians:-),“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.
„Stokrát si člověk může říct, že už si žádné sladkosti nekoupí, a pak jde do obchodu, vidí podobně lákavé vystavení a opět je v košíku několik balíčků dobrot,“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Takhle to hubnutí půjde dost těžko… Vizuálně super, zasažení cílovky také.“
Hodnocení všech únorových realizací
„Z únorových realizací nejlépe hodnotím pro výrazné kreativní zpracování žvýkačky PEDRO, těsně následované značkou JoJo, které předjely zbytek pelotonu s velkým náskokem, i když jim částečně dýchal na záda ještě STOCK Božkov Republica,“ uvádí Petr Majerik.
„Měsíc únor bych hodnotil jako nadprůměrný, byla tam celá řada povedených realizací a za mne je vítězem Captain Morgan, která má všechny atributy zdařilé realizace s možností maximálního upoutání zákazníků,“ hodnotí Václav Koukolíček.
„Tentokrát je obtížné vybrat nejlepší, všechny prezentace byly na vysoké úrovni a většina „potěšila oko“ a vzbudila nejen pozornost, ale i „chuť“,“ říká Jitka Vysekalová. „Zaslouží si ocenění i to, že v současné nejednoduché době udržují komunikaci se zákazníkem a „nevzdávají“ péči o značku.“
„Rád bych tento měsíc vyzdvihnul JOJO,“ říká Alexandr Stojčev. „Nejen pro perfektní kreativní i produkční exekuci ale i fakt, že nejlépe dokáže budovat pozitivní emoce a spotřebitelský zážitek. A pozitivních zážitků není v dnešní době nikdy dost.“
O odborném portálu Mistoprodeje.cz
Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti CZECH PROMOTION group, s.r.o., MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o. a U& SLUNO, a.s. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.
Zdroj: www.mistoprodeje.cz
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY