Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Rozhovor s Markem Končitíkem: „Mým největším koníčkem je firma.“
Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. Místo šetření se rozhodl masívně investovat do technologií, procesů a lidí. Vybudoval zázemí pro zrychlení výroby a ztrojnásobil počet zaměstnanců. I...
Pivní trh: Tradicemi svázaná kategorie
Pivní trh se za poslední jednu, dvě dekády velmi proměnil.
Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala vítězství kampaň JoJo. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago, s.r.o., klientem pak společnost Nestlé Česko s.r.o. Tato realizace byla vystavená v únoru v řetězci Tesco.
Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,93 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování získala realizace 7,5 bodů, v celkovém produkčním provedení 8 bodů a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje dokonce 8,3 bodu.
Poprvé v dějinách celé soutěže vyhlašujeme i vítěze na druhém a třetím místě.
Druhé místo získala v únorovém kole realizace Pedro. Zadavatelem a klientem této realizace, která byla vystavena v obchodním řetězci Albert, je společnost The Candy Plus Sweet Factory s.r.o.
Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Čtyřpaletí Stock Božkov Republica, kterou mohli zákazníci vidět v řetězci Kaufland. Klientem a zadavatelem byla společnost STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago, s.r.o.
Všechny únorové soutěžní realizace hodnotila porota v počtu čtyř osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:
JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.
—
Hodnocení vítězné realizace
„Veselé, hravé, zaujme barevností a zapadá do celkové komunikační strategie produktu,“ hodnotí vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
„Hezké provedení, oceňuji barevnost, jen si nejsem jistý výběrem bonbonů Bohemians:-),“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.
„Stokrát si člověk může říct, že už si žádné sladkosti nekoupí, a pak jde do obchodu, vidí podobně lákavé vystavení a opět je v košíku několik balíčků dobrot,“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Takhle to hubnutí půjde dost těžko… Vizuálně super, zasažení cílovky také.“
Hodnocení všech únorových realizací
„Z únorových realizací nejlépe hodnotím pro výrazné kreativní zpracování žvýkačky PEDRO, těsně následované značkou JoJo, které předjely zbytek pelotonu s velkým náskokem, i když jim částečně dýchal na záda ještě STOCK Božkov Republica,“ uvádí Petr Majerik.
„Měsíc únor bych hodnotil jako nadprůměrný, byla tam celá řada povedených realizací a za mne je vítězem Captain Morgan, která má všechny atributy zdařilé realizace s možností maximálního upoutání zákazníků,“ hodnotí Václav Koukolíček.
„Tentokrát je obtížné vybrat nejlepší, všechny prezentace byly na vysoké úrovni a většina „potěšila oko“ a vzbudila nejen pozornost, ale i „chuť“,“ říká Jitka Vysekalová. „Zaslouží si ocenění i to, že v současné nejednoduché době udržují komunikaci se zákazníkem a „nevzdávají“ péči o značku.“
„Rád bych tento měsíc vyzdvihnul JOJO,“ říká Alexandr Stojčev. „Nejen pro perfektní kreativní i produkční exekuci ale i fakt, že nejlépe dokáže budovat pozitivní emoce a spotřebitelský zážitek. A pozitivních zážitků není v dnešní době nikdy dost.“
O odborném portálu Mistoprodeje.cz
Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti CZECH PROMOTION group, s.r.o., MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o. a U& SLUNO, a.s. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.
Zdroj: www.mistoprodeje.cz
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY