Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Olivové oleje prodávejte přes ekologii a přírodu

„Strava, která je založena na velkém množství olivového oleje, přináší blahodárné účinky na lidský organismus.“ Je to již několik let, co tato věta obletěla celý svět a olivový olej zažil svůj boom. V obchodech se řešilo jen jedno – zda je olej panenský, za studena lisovaný a 100% přírodní.

Není však divu, jelikož bylo publikováno hned několik studií, ve kterých byla pozornost upřena právě na tuky ve stravě. Studie porovnávaly středomořské státy s ostatními státy Evropy a dospěly k závěru, že ve Středomoří dochází k výrazně nižší úmrtnosti na kardiovaskulární choroby – a to právě proto, že se typická strava ve Středomoří skládá převážně z čerstvé zeleniny a ovoce, luštěnin, ryb a olivového oleje.

V době koronavirové pandemie je opět kladen důraz na zdravý životní styl, a lidé se tak zajímají opět o něco více o své stravovací návyky. Olivový olej znovu získává na popularitě. Na trhu máme k dispozici nepřeberné množství, ve kterém, troufám si odhadnout, se nedokáže nikdo zcela zorientovat, a tak je pro výrobce velmi důležité své produkty vyzdvihnout, propagovat co nejvíce a konečnému zákazníkovi tak usnadnit výběr.

Tímto by se ale neměli řídit pouze výrobci. Rozhodně bych tento postup doporučovala i obchodům, které mohou rebrandovat celou kategorii olivových olejů a ozvláštnit tak místo prodeje i usnadnit orientaci mezi produkty.

Materiálově jsou pro kategorii předurčeny spíše přírodní materiály, jako je dřevo nebo recyklovatelný karton. Zdravý životní styl jde ruku v ruce s ekologickou odpovědností a díky podpoře recyklovatelnosti a udržitelnosti získávají produkty na trhu u potenciálních zákazníků plusové body.

Investování do POP materiálů propagujících potraviny je skvělá investice, jelikož strava vždy byla a je pro člověka – a tím pádem i zákazníka – na prvním místě. A konkrétně olivové oleje se mají čím pochlubit, aby zvýšily pravděpodobnost, že skončí v nákupním košíku.

Příklad prodejny
Krásný příklad regálového brandingu pro olivový olej je tento v jednom dubajském Carrefouru. Skvěle vybrané zemité barvy a topper zavěšený od stropu silně přitahuje pozornost. Doplňuje ho umělá zeleň, která v zákazníkovi podpoří dojem o nabídce přírodního a kvalitního produktu. Nelze opomenout edukativní charakter vystavení, který je obsažen v poznámkách vedle jednotlivých olejů a hovoří o druhu výroby. Dubaj sama o sobě je městem velkolepých gest a překypuje pompézností. A přesně takový tento regálový branding je.

Annette Schulze, Dago s. r. o.
Zdroj: Marketing&Media

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This