POP Jacobs – promo hrnky
Prostředky pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (www.jacobskronung.cz/hrnicky), běžící v termínu od 1. 7. 2012 do 31. 8. 2012.
Promoakce prob…
Prodejní demo jednotka Huawei
Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.
Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…
Paletové ostrovy Budějovický Budvar
Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…
Shop in shop Nikon v Alza
Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…
ŠKOLENÍ – DAGO
Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…
Sales promo v hobby marketech
O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…
Nová firemní strategie
Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…
Vůně
Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…
Elektrotechnické inovace
Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…
Olivové oleje prodávejte přes ekologii a přírodu
„Strava, která je založena na velkém množství olivového oleje, přináší blahodárné účinky na lidský organismus.“ Je to již několik let, co tato věta obletěla celý svět a olivový olej zažil svůj boom. V obchodech se řešilo jen jedno – zda je olej panenský, za studena lisovaný a 100% přírodní.
Není však divu, jelikož bylo publikováno hned několik studií, ve kterých byla pozornost upřena právě na tuky ve stravě. Studie porovnávaly středomořské státy s ostatními státy Evropy a dospěly k závěru, že ve Středomoří dochází k výrazně nižší úmrtnosti na kardiovaskulární choroby – a to právě proto, že se typická strava ve Středomoří skládá převážně z čerstvé zeleniny a ovoce, luštěnin, ryb a olivového oleje.
V době koronavirové pandemie je opět kladen důraz na zdravý životní styl, a lidé se tak zajímají opět o něco více o své stravovací návyky. Olivový olej znovu získává na popularitě. Na trhu máme k dispozici nepřeberné množství, ve kterém, troufám si odhadnout, se nedokáže nikdo zcela zorientovat, a tak je pro výrobce velmi důležité své produkty vyzdvihnout, propagovat co nejvíce a konečnému zákazníkovi tak usnadnit výběr.
Tímto by se ale neměli řídit pouze výrobci. Rozhodně bych tento postup doporučovala i obchodům, které mohou rebrandovat celou kategorii olivových olejů a ozvláštnit tak místo prodeje i usnadnit orientaci mezi produkty.
Materiálově jsou pro kategorii předurčeny spíše přírodní materiály, jako je dřevo nebo recyklovatelný karton. Zdravý životní styl jde ruku v ruce s ekologickou odpovědností a díky podpoře recyklovatelnosti a udržitelnosti získávají produkty na trhu u potenciálních zákazníků plusové body.
Investování do POP materiálů propagujících potraviny je skvělá investice, jelikož strava vždy byla a je pro člověka – a tím pádem i zákazníka – na prvním místě. A konkrétně olivové oleje se mají čím pochlubit, aby zvýšily pravděpodobnost, že skončí v nákupním košíku.
Příklad prodejny
Krásný příklad regálového brandingu pro olivový olej je tento v jednom dubajském Carrefouru. Skvěle vybrané zemité barvy a topper zavěšený od stropu silně přitahuje pozornost. Doplňuje ho umělá zeleň, která v zákazníkovi podpoří dojem o nabídce přírodního a kvalitního produktu. Nelze opomenout edukativní charakter vystavení, který je obsažen v poznámkách vedle jednotlivých olejů a hovoří o druhu výroby. Dubaj sama o sobě je městem velkolepých gest a překypuje pompézností. A přesně takový tento regálový branding je.
Annette Schulze, Dago s. r. o.
Zdroj: Marketing&Media
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY