To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...

Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé

V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

Olivové oleje prodávejte přes ekologii a přírodu

„Strava, která je založena na velkém množství olivového oleje, přináší blahodárné účinky na lidský organismus.“ Je to již několik let, co tato věta obletěla celý svět a olivový olej zažil svůj boom. V obchodech se řešilo jen jedno – zda je olej panenský, za studena lisovaný a 100% přírodní.

Není však divu, jelikož bylo publikováno hned několik studií, ve kterých byla pozornost upřena právě na tuky ve stravě. Studie porovnávaly středomořské státy s ostatními státy Evropy a dospěly k závěru, že ve Středomoří dochází k výrazně nižší úmrtnosti na kardiovaskulární choroby – a to právě proto, že se typická strava ve Středomoří skládá převážně z čerstvé zeleniny a ovoce, luštěnin, ryb a olivového oleje.

V době koronavirové pandemie je opět kladen důraz na zdravý životní styl, a lidé se tak zajímají opět o něco více o své stravovací návyky. Olivový olej znovu získává na popularitě. Na trhu máme k dispozici nepřeberné množství, ve kterém, troufám si odhadnout, se nedokáže nikdo zcela zorientovat, a tak je pro výrobce velmi důležité své produkty vyzdvihnout, propagovat co nejvíce a konečnému zákazníkovi tak usnadnit výběr.

Tímto by se ale neměli řídit pouze výrobci. Rozhodně bych tento postup doporučovala i obchodům, které mohou rebrandovat celou kategorii olivových olejů a ozvláštnit tak místo prodeje i usnadnit orientaci mezi produkty.

Materiálově jsou pro kategorii předurčeny spíše přírodní materiály, jako je dřevo nebo recyklovatelný karton. Zdravý životní styl jde ruku v ruce s ekologickou odpovědností a díky podpoře recyklovatelnosti a udržitelnosti získávají produkty na trhu u potenciálních zákazníků plusové body.

Investování do POP materiálů propagujících potraviny je skvělá investice, jelikož strava vždy byla a je pro člověka – a tím pádem i zákazníka – na prvním místě. A konkrétně olivové oleje se mají čím pochlubit, aby zvýšily pravděpodobnost, že skončí v nákupním košíku.

Příklad prodejny
Krásný příklad regálového brandingu pro olivový olej je tento v jednom dubajském Carrefouru. Skvěle vybrané zemité barvy a topper zavěšený od stropu silně přitahuje pozornost. Doplňuje ho umělá zeleň, která v zákazníkovi podpoří dojem o nabídce přírodního a kvalitního produktu. Nelze opomenout edukativní charakter vystavení, který je obsažen v poznámkách vedle jednotlivých olejů a hovoří o druhu výroby. Dubaj sama o sobě je městem velkolepých gest a překypuje pompézností. A přesně takový tento regálový branding je.

Annette Schulze, Dago s. r. o.
Zdroj: Marketing&Media

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This