Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza
Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
POS by měly zákazníka i pobavit
Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály. Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš. 1. For art’s sake Mezi zajímavé řešení prodejního místa...
Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany.
Olivové oleje prodávejte přes ekologii a přírodu
„Strava, která je založena na velkém množství olivového oleje, přináší blahodárné účinky na lidský organismus.“ Je to již několik let, co tato věta obletěla celý svět a olivový olej zažil svůj boom. V obchodech se řešilo jen jedno – zda je olej panenský, za studena lisovaný a 100% přírodní.
Není však divu, jelikož bylo publikováno hned několik studií, ve kterých byla pozornost upřena právě na tuky ve stravě. Studie porovnávaly středomořské státy s ostatními státy Evropy a dospěly k závěru, že ve Středomoří dochází k výrazně nižší úmrtnosti na kardiovaskulární choroby – a to právě proto, že se typická strava ve Středomoří skládá převážně z čerstvé zeleniny a ovoce, luštěnin, ryb a olivového oleje.
V době koronavirové pandemie je opět kladen důraz na zdravý životní styl, a lidé se tak zajímají opět o něco více o své stravovací návyky. Olivový olej znovu získává na popularitě. Na trhu máme k dispozici nepřeberné množství, ve kterém, troufám si odhadnout, se nedokáže nikdo zcela zorientovat, a tak je pro výrobce velmi důležité své produkty vyzdvihnout, propagovat co nejvíce a konečnému zákazníkovi tak usnadnit výběr.
Tímto by se ale neměli řídit pouze výrobci. Rozhodně bych tento postup doporučovala i obchodům, které mohou rebrandovat celou kategorii olivových olejů a ozvláštnit tak místo prodeje i usnadnit orientaci mezi produkty.
Materiálově jsou pro kategorii předurčeny spíše přírodní materiály, jako je dřevo nebo recyklovatelný karton. Zdravý životní styl jde ruku v ruce s ekologickou odpovědností a díky podpoře recyklovatelnosti a udržitelnosti získávají produkty na trhu u potenciálních zákazníků plusové body.
Investování do POP materiálů propagujících potraviny je skvělá investice, jelikož strava vždy byla a je pro člověka – a tím pádem i zákazníka – na prvním místě. A konkrétně olivové oleje se mají čím pochlubit, aby zvýšily pravděpodobnost, že skončí v nákupním košíku.
Příklad prodejny
Krásný příklad regálového brandingu pro olivový olej je tento v jednom dubajském Carrefouru. Skvěle vybrané zemité barvy a topper zavěšený od stropu silně přitahuje pozornost. Doplňuje ho umělá zeleň, která v zákazníkovi podpoří dojem o nabídce přírodního a kvalitního produktu. Nelze opomenout edukativní charakter vystavení, který je obsažen v poznámkách vedle jednotlivých olejů a hovoří o druhu výroby. Dubaj sama o sobě je městem velkolepých gest a překypuje pompézností. A přesně takový tento regálový branding je.
Annette Schulze, Dago s. r. o.
Zdroj: Marketing&Media
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY