Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
Kavárny místo bank: Hodnocení pro Marketing & Media
To, že se spotřebitelé a jejich preference mění, je vidět také na designu bankovních poboček.
Sortiment Vitana a Hamé se dá pořídit přímo ve vánoční kuchyni
Produkty značky Vitana a Hamé zaujímají již tradiční místo v českých domácnostech.
Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.
Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.
Příchutě otevírají cestu aneb Jak prodávat alkohol?
Tak jako všem, i segmentu alkoholu globální pandemie něco vzala, a něco také dala.
Před odletem na zdraví! Hodnocení pro Marketing & Media
Je lepší místo, kde vyrukovat s kampaní na tvrdý alkohol, než na letišti?
Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže o nejlepší in-store realizaci měsíce POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stalo naše dílo – realizace Aperol.
Dobrodružství na rohu – HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
Menší convenience prodejny se mění. Plní se emocemi i novými technologiemi.
Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita
![foto1_82](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto1_82.jpg)
Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních technologií, umělé inteligence a virtuální reality než v uplynulých dvou letech. Jejich prezentace byla mizivá, podobně tomu bylo i na souběžném MPV veletrhu v Paříži. Retailové komunikaci tento rok naopak vévodila klidná autenticita a esenciální snaha o ten nejlepší možný zákaznický zážitek na základě kvalitního in-store designu.