ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru

Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Cointreau jsme pro podzimní akci značky Jägermeister vytvořili design, který jsme adaptovali na různé velikosti dle požadavků jednotlivých maloobchodních ploch. Hlavní dominantou je „origami“ jelen ze speciálně ohýbané desky, který ve scénografii celého vystavení navozuje atmosféru ladící ke značce.

Celkové provedení podtrhují také umělé větve stromů s listím v podzimních barvách. Vše je ještě zvýrazněno kombinací oranžových a bílých LED světelných efektů. „Chtěli jsme navázat na loňský úspěch vystavení, kde byl také použit model jelena. Cílem bylo dosáhnout překvapení zákazníků originálním vzhledem a prémiovým image, což se nám podařilo splnit,“ říká František Beneš, Trade Marketing Specialist Off Trade Rémy Cointreau. Vystavení je určeno zákazníkům středního věku a působí na posun komunikace od důrazu na „namražení“ ke smyslu pro rebelství a německou dokonalost. Na správné servírování se však nezapomnělo: „Součástí vystavení je speciální mrazák, ze kterého si zákazníci mohou láhve odebírat v případě, kdy je potřebují namražené například na večírek,“ dodává František Beneš. Použita je také dřevěná kůra v květináčích, do nichž jsou vsazeny umělé rostliny. Její vůně umocňuje podzimní atmosféru a dotváří dojem spojení s přírodou, jež značka razí. Součástí rozmanité a na detailech zpracování postavené realizace je i prosvětlená nika s 3D lahví. V místě prodeje je vystavení doplněné o další navigační prvky, například rukávy na bezpečnostní brány a podlahové samolepky navigující zákazníky k paletovému vystavení.

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This