Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
![foto1_74](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto1_74-e1539628661166.jpg)
Společně se společností Remy Cointreau jsme pro podzimní akci značky Jägermeister vytvořili design, který jsme adaptovali na různé velikosti dle požadavků jednotlivých maloobchodních ploch. Hlavní dominantou je „origami“ jelen ze speciálně ohýbané desky, který ve scénografii celého vystavení navozuje atmosféru ladící ke značce.
Celkové provedení podtrhují také umělé větve stromů s listím v podzimních barvách. Vše je ještě zvýrazněno kombinací oranžových a bílých LED světelných efektů. „Chtěli jsme navázat na loňský úspěch vystavení, kde byl také použit model jelena. Cílem bylo dosáhnout překvapení zákazníků originálním vzhledem a prémiovým image, což se nám podařilo splnit,“ říká František Beneš, Trade Marketing Specialist Off Trade Rémy Cointreau. Vystavení je určeno zákazníkům středního věku a působí na posun komunikace od důrazu na „namražení“ ke smyslu pro rebelství a německou dokonalost. Na správné servírování se však nezapomnělo: „Součástí vystavení je speciální mrazák, ze kterého si zákazníci mohou láhve odebírat v případě, kdy je potřebují namražené například na večírek,“ dodává František Beneš. Použita je také dřevěná kůra v květináčích, do nichž jsou vsazeny umělé rostliny. Její vůně umocňuje podzimní atmosféru a dotváří dojem spojení s přírodou, jež značka razí. Součástí rozmanité a na detailech zpracování postavené realizace je i prosvětlená nika s 3D lahví. V místě prodeje je vystavení doplněné o další navigační prvky, například rukávy na bezpečnostní brány a podlahové samolepky navigující zákazníky k paletovému vystavení.
Váš DAGO team
Fotogalerie
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY