Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako obývací pokoj pro pořádání domácích party přímo v centru města. Pro klienta jsme vytvořili 3D endcapy a stojany, kterými kampaň v řetězci Tesco na Slovensku podporuje.
Ze spotřebitelského průzkumu naší společnosti v České republice vyplývá, že jsou u zákazníků stále více v oblibě domácí party, a proto jsme se rozhodli zprostředkovat jim zcela jedinečný zážitek. In-store vystavení propagující kampaň mělo zákazníka zaujmout a probudit chuť zažít něco nového,“ říká Aneta Vadóczová, trade marketing specialist z Rémy Cointreau.

Navrhli a realizovali jsme výrazný 3D endcap, který celý koncept představuje. Dominantním prvkem vystavení je nápadná, kontrastní grafika s lahví Metaxy ve vizuálním centru a slogan „Odporúča každý okrem susedov“. Celý koncept je doplněn o zásobu lahví Metaxy umístěných přímo ve stojanu, a také jednoduchou grafikou přibližující proces přípravy dobrého domácího večírku. Nápadné 3D vystavení a LED podsvícení má zákazníky na první pohled zaujmout a vyvolat u nich pocit, že se jedná o něco výjimečného. Při návrzích jsme vycházeli z klíčových vizuálů agentury Made by Vaculik.
Na mobilní kontejner Metaxa Partyhaus o velikosti 33 m2, který pohodlně pohostí 10 lidí a zajistí jim vše, co je na dobré party třeba, láká po celém Slovensku 55 stojanů v prodejnách řetězce Tesco. Netradiční a dokonalou „domácí“ party mohou zákazníci vyzkoušet po celé léto až do září na Kamenném náměstí v Bratislavě. Více o kontejneru naleznou zájemci na www.partyhaus.sk.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This