Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako obývací pokoj pro pořádání domácích party přímo v centru města. Pro klienta jsme vytvořili 3D endcapy a stojany, kterými kampaň v řetězci Tesco na Slovensku podporuje.
Ze spotřebitelského průzkumu naší společnosti v České republice vyplývá, že jsou u zákazníků stále více v oblibě domácí party, a proto jsme se rozhodli zprostředkovat jim zcela jedinečný zážitek. In-store vystavení propagující kampaň mělo zákazníka zaujmout a probudit chuť zažít něco nového,“ říká Aneta Vadóczová, trade marketing specialist z Rémy Cointreau.

Navrhli a realizovali jsme výrazný 3D endcap, který celý koncept představuje. Dominantním prvkem vystavení je nápadná, kontrastní grafika s lahví Metaxy ve vizuálním centru a slogan „Odporúča každý okrem susedov“. Celý koncept je doplněn o zásobu lahví Metaxy umístěných přímo ve stojanu, a také jednoduchou grafikou přibližující proces přípravy dobrého domácího večírku. Nápadné 3D vystavení a LED podsvícení má zákazníky na první pohled zaujmout a vyvolat u nich pocit, že se jedná o něco výjimečného. Při návrzích jsme vycházeli z klíčových vizuálů agentury Made by Vaculik.
Na mobilní kontejner Metaxa Partyhaus o velikosti 33 m2, který pohodlně pohostí 10 lidí a zajistí jim vše, co je na dobré party třeba, láká po celém Slovensku 55 stojanů v prodejnách řetězce Tesco. Netradiční a dokonalou „domácí“ party mohou zákazníci vyzkoušet po celé léto až do září na Kamenném náměstí v Bratislavě. Více o kontejneru naleznou zájemci na www.partyhaus.sk.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This