Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.

Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards

Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.

Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019

Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.

Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkovat atmosféru velikonočního období přímo v prodejnách a náš tým DAGO se toho rád chopil.

Chtěli jsme našim zákazníkům představit velikonoční cukrovinky tak, aby je vystavení upoutalo a přispělo k atmosféře jarních svátků. Značka Orion je na našem trhu již více než sto let. Spojení s tradičními svátky je tedy jen přirozené,“ vysvětlil Jakub Krupička, channel development specialist ze společnosti Nestlé. Výslednému paletovému konceptu vévodí dominantní prvky. Jsou jimi velikonoční zajíc v nadživotní velikosti a maketa velkého proutěného koše, na které zákazníci reagují velice pozitivně. „Tyto prvky na nakupující opravdu působí jako magnet, chtějí si je prohlédnout, osahat,“ doplňuje Marek Končitík z DAGO. Zapojení dalších smyslů při nakupování je klíčové a napomáhá výslednému dojmu z vystavení. Velikonoční čtyř- a šestipaletí patří do série nové generace prémiovějších vystavení, která Nestlé již využívá. Chce se tak více přiblížit zákazníkům na prodejní ploše, přináší více atmosféry a také pobavení při kontaktu s nabízenými produkty.

Samozřejmostí jsou kvalitní materiály (v tomto případě se jedná o laminové desky, prvky z lycry a skutečné proutí) a precizní zpracování do těch nejmenších detailů. Velikonoční branding výrobků Orion je pro zákazníky připraven v prodejnách GLOBUS.

Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This