Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…

Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkovat atmosféru velikonočního období přímo v prodejnách a náš tým DAGO se toho rád chopil.

Chtěli jsme našim zákazníkům představit velikonoční cukrovinky tak, aby je vystavení upoutalo a přispělo k atmosféře jarních svátků. Značka Orion je na našem trhu již více než sto let. Spojení s tradičními svátky je tedy jen přirozené,“ vysvětlil Jakub Krupička, channel development specialist ze společnosti Nestlé. Výslednému paletovému konceptu vévodí dominantní prvky. Jsou jimi velikonoční zajíc v nadživotní velikosti a maketa velkého proutěného koše, na které zákazníci reagují velice pozitivně. „Tyto prvky na nakupující opravdu působí jako magnet, chtějí si je prohlédnout, osahat,“ doplňuje Marek Končitík z DAGO. Zapojení dalších smyslů při nakupování je klíčové a napomáhá výslednému dojmu z vystavení. Velikonoční čtyř- a šestipaletí patří do série nové generace prémiovějších vystavení, která Nestlé již využívá. Chce se tak více přiblížit zákazníkům na prodejní ploše, přináší více atmosféry a také pobavení při kontaktu s nabízenými produkty.

Samozřejmostí jsou kvalitní materiály (v tomto případě se jedná o laminové desky, prvky z lycry a skutečné proutí) a precizní zpracování do těch nejmenších detailů. Velikonoční branding výrobků Orion je pro zákazníky připraven v prodejnách GLOBUS.

Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This