Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkovat atmosféru velikonočního období přímo v prodejnách a náš tým DAGO se toho rád chopil.

Chtěli jsme našim zákazníkům představit velikonoční cukrovinky tak, aby je vystavení upoutalo a přispělo k atmosféře jarních svátků. Značka Orion je na našem trhu již více než sto let. Spojení s tradičními svátky je tedy jen přirozené,“ vysvětlil Jakub Krupička, channel development specialist ze společnosti Nestlé. Výslednému paletovému konceptu vévodí dominantní prvky. Jsou jimi velikonoční zajíc v nadživotní velikosti a maketa velkého proutěného koše, na které zákazníci reagují velice pozitivně. „Tyto prvky na nakupující opravdu působí jako magnet, chtějí si je prohlédnout, osahat,“ doplňuje Marek Končitík z DAGO. Zapojení dalších smyslů při nakupování je klíčové a napomáhá výslednému dojmu z vystavení. Velikonoční čtyř- a šestipaletí patří do série nové generace prémiovějších vystavení, která Nestlé již využívá. Chce se tak více přiblížit zákazníkům na prodejní ploše, přináší více atmosféry a také pobavení při kontaktu s nabízenými produkty.

Samozřejmostí jsou kvalitní materiály (v tomto případě se jedná o laminové desky, prvky z lycry a skutečné proutí) a precizní zpracování do těch nejmenších detailů. Velikonoční branding výrobků Orion je pro zákazníky připraven v prodejnách GLOBUS.

Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This