Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů. Endcap navržený a vyrobený naší společností má za úkol ve vybraných prodejnách TESCO zaujmout zákazníka a probudit v něm chuť na cukrovinky.

„Cílem bylo přivést kupující do uliček s cukrovinkami a tím zvýšit hodnotu kategorie. Výsledné originální řešení působí také na emoce zákazníků a vytváří impulz pro vstup do této sekce,“ vysvětluje Jakub Krupička, Trade Marketing Specialist našeho klienta, společnosti Nestlé. Endcap Orion tuto roli plní skvěle a společně s vystavením značky JOJO v některých prodejnách láká do světa cukrovinek.

Vzhled endcapu je vyveden v kombinaci modré a hnědé barvy. Modrá je charakteristická pro značku Orion, tmavě hnědá barva stimuluje chuť. Dojem luxusu vedle barevné kombinace podtrhuje vysoký lesk, který je využit na většině pohledových povrchů stojanu. 3D bočnice stojanu představují velké tabulky čokolády Orion, dominantou ve středu je znázornění tekoucího proudu čokolády zakončeného ve spodní části vírem vytvořeného pomocí naplocho umístěné LCD obrazovky.

„Instalace má prezentovat Orion jako tradiční a dobře známou českou značku, na jejíchž produktech si zákazníci doma rádi pochutnají. Koncept endcapu tedy vyvolává dojem vstupní brány, která vytvoří emoce a probouzí chuť,“ doplňuje Marek Končitík, Sales Director naší společnosti.

Vzhledem k tomu, že dle dosavadních zkušeností endcap
reálně zvyšuje penetraci kupujících v kategorii, plánuje Nestlé postupné rozšiřování jejich počtu. Jedním z dosažených úspěchů tohoto projektu je také ocenění za nejlepší in-store realizaci měsíce prosinec 2015 serveru mistoprodeje.cz.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This