Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
Místa, která chcete vidět: Hodnocení pro Marketing & Media
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne.
Albert provází zákazníky světem vína
V prodejnách Albert rozšiřují sortiment privátní značky vín Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Birell Radler se svým ovocným vystavením přináší příjemné vizuální osvěžení na prodejních plochách.
Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Rozhovor s Markem Končitíkem: „Mým největším koníčkem je firma.“
Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. Místo šetření se rozhodl masívně investovat do technologií, procesů a lidí. Vybudoval zázemí pro zrychlení výroby a ztrojnásobil počet zaměstnanců. I...
Pivní trh: Tradicemi svázaná kategorie
Pivní trh se za poslední jednu, dvě dekády velmi proměnil.
Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády
![foto1_44](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto1_44-e1539710573719.jpg)
Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů. Endcap navržený a vyrobený naší společností má za úkol ve vybraných prodejnách TESCO zaujmout zákazníka a probudit v něm chuť na cukrovinky.
„Cílem bylo přivést kupující do uliček s cukrovinkami a tím zvýšit hodnotu kategorie. Výsledné originální řešení působí také na emoce zákazníků a vytváří impulz pro vstup do této sekce,“ vysvětluje Jakub Krupička, Trade Marketing Specialist našeho klienta, společnosti Nestlé. Endcap Orion tuto roli plní skvěle a společně s vystavením značky JOJO v některých prodejnách láká do světa cukrovinek.
Vzhled endcapu je vyveden v kombinaci modré a hnědé barvy. Modrá je charakteristická pro značku Orion, tmavě hnědá barva stimuluje chuť. Dojem luxusu vedle barevné kombinace podtrhuje vysoký lesk, který je využit na většině pohledových povrchů stojanu. 3D bočnice stojanu představují velké tabulky čokolády Orion, dominantou ve středu je znázornění tekoucího proudu čokolády zakončeného ve spodní části vírem vytvořeného pomocí naplocho umístěné LCD obrazovky.
„Instalace má prezentovat Orion jako tradiční a dobře známou českou značku, na jejíchž produktech si zákazníci doma rádi pochutnají. Koncept endcapu tedy vyvolává dojem vstupní brány, která vytvoří emoce a probouzí chuť,“ doplňuje Marek Končitík, Sales Director naší společnosti.
Vzhledem k tomu, že dle dosavadních zkušeností endcap
reálně zvyšuje penetraci kupujících v kategorii, plánuje Nestlé postupné rozšiřování jejich počtu. Jedním z dosažených úspěchů tohoto projektu je také ocenění za nejlepší in-store realizaci měsíce prosinec 2015 serveru mistoprodeje.cz.
Váš DAGO team