Hamé je hlavním partnerem českého biatlonu již od r. 2013, který je nejsledovanějším zimním lyžařským sportem v České republice. V souvislosti s blížícím se Mistrovstvím světa v biatlonu, které bude hostit Nové Město na Moravě v první půlce února, se značka rozhodla podpořit zmíněnou spolupráci také in-store kampaní, kterou nyní oslovuje zákazníky v hypermarketech Albert.
Výrazný shop-in-shop navozuje prostřednictvím siluety hory lyžařskou atmosféru. Realizace je nepřehlédnutelná samozřejmě díky žluté barvě – pro značku typickou-, ale také zásluhou dominantních prvků v podobě medaile a sportovce. Právě tváře našich biatlonových reprezentantů využívá Hamé v různých kampaních dlouhodobě.
„Cílem vystavení bylo podpořit povědomí o partnerství Hamé a navýšit prodeje celé kategorie paštik,“ říká k realizaci Barbora Hybnerová, Shopper and Customer Marketing Specialist Orkla Foods Česko a Slovensko. „Claim celé kampaně „Vezmi si zlatou!“ – ve spojení s fotografií sportovce podporuje sportovního ducha a povzbuzuje k vítězství. Zároveň má tento dvojsmyslný claim pobídnout spotřebitele, aby si vzali svoji zlatou Májku“, doplňuje.
Konstrukce vystavení je z vlnité lepenky a kartonu, s možností vysoké zásoby produktů, které jsou pro nakupující dobře přístupné ze všech stran. Kromě paštik totiž představuje spotřebitelům i rybí pomazánky.
Navíc obsahuje jeden bonusový, interaktivní prvek. „Do kreativního řešení jsme také zapracovali herní část – jedná se o puzzle s obrázkem biatlonisty. Nabízíme tak spotřebitelům možnost si v klidu vybrat tu správnou svačinku, zatímco děti si s kreativním prvkem mohou hrát,“ dodává Marie Marcoňová, Senior Project Manager DAGO.