Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Sváteční oděv, bramborový salát, smažený kapr a něco dobrého k pití. Tak vypadá klasická štědrovečerní večeře v mnoha českých domácnostech. Prémiové pivo k Vánocům totiž neodmyslitelně patří, stejně jako cukroví. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Jednalo se již o několikátou spolupráci s komunikační agenturou Dago, při níž bylo vyrobeno celkem 21 kusů paletových vystavení a 4 kusy shop in shopů s holofanem. Obojí je k vidění v hypermarketech Albert.

Pivo a Vánoce

Pivní segment během vánočního období citelně posiluje. Pilsner Urquell využil skvělé příležitosti na sebe v tomto sezonním období upozornit a posílit vztah se zákazníky. Výsledkem je vskutku okouzlující vystavení, které i v tomto případě nese typický symbol plzeňského pivovaru – plzeňskou Jubilejní bránu. Dalším dominantním prvkem umístěným na středu pivovarské brány je již zmíněný holofan, na kterém je promítán vánoční spot Pilsner Urquell. Realizace tohoto prvku ale nebyla tak snadná, jak by se na první pohled mohlo zdát. Konstruktéři z Daga museli překonat hned zásadní konstrukční problém. „Grafickému návrhu od designéra nejlépe odpovídal dvoulopatkový holofan o průměru 420 mm, který výrobce dodává bez zakrytování. V prvním návrhu jsme vytvořili kvůli designu a bezpečnosti celého vystavení zakrytování, které bylo uzavřené a jen vzadu byly otvory,“ vysvětluje Petr Hejma, konstruktér z agentury Dago, a dodává: „Po roztočení holofanu docházelo k rozkmitání lopatek a na promítaném spotu se po okraji tvořil nežádoucí světelný pás. Po řadě pokusů se nám s celým týmem podařilo stanovit vhodnou polohu otvorů pro odvod vzduchu a chyba se tímto odstranila.“

Symboly, které se neokoukají

Pro navození sváteční atmosféry je aktivace ozdobena světelným řetězem a v dolní části vystavení je aplikován potisk se jmelím. Podloží aktivace pak nese heslo „Ty pravé Vánoce“. Kartonová realizace podtrhuje svou výjimečnost také využitím charakteristických barev značky: zelené a zlaté. Jednoduché, elegantní a decentní řešení dává vyniknout tradičním hodnotám, jež jsou symbolem tohoto oblíbeného piva, bez kterého by sváteční večeře nebyla úplná.

Váš Dago tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This