Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Sváteční oděv, bramborový salát, smažený kapr a něco dobrého k pití. Tak vypadá klasická štědrovečerní večeře v mnoha českých domácnostech. Prémiové pivo k Vánocům totiž neodmyslitelně patří, stejně jako cukroví. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Jednalo se již o několikátou spolupráci s komunikační agenturou Dago, při níž bylo vyrobeno celkem 21 kusů paletových vystavení a 4 kusy shop in shopů s holofanem. Obojí je k vidění v hypermarketech Albert.

Pivo a Vánoce

Pivní segment během vánočního období citelně posiluje. Pilsner Urquell využil skvělé příležitosti na sebe v tomto sezonním období upozornit a posílit vztah se zákazníky. Výsledkem je vskutku okouzlující vystavení, které i v tomto případě nese typický symbol plzeňského pivovaru – plzeňskou Jubilejní bránu. Dalším dominantním prvkem umístěným na středu pivovarské brány je již zmíněný holofan, na kterém je promítán vánoční spot Pilsner Urquell. Realizace tohoto prvku ale nebyla tak snadná, jak by se na první pohled mohlo zdát. Konstruktéři z Daga museli překonat hned zásadní konstrukční problém. „Grafickému návrhu od designéra nejlépe odpovídal dvoulopatkový holofan o průměru 420 mm, který výrobce dodává bez zakrytování. V prvním návrhu jsme vytvořili kvůli designu a bezpečnosti celého vystavení zakrytování, které bylo uzavřené a jen vzadu byly otvory,“ vysvětluje Petr Hejma, konstruktér z agentury Dago, a dodává: „Po roztočení holofanu docházelo k rozkmitání lopatek a na promítaném spotu se po okraji tvořil nežádoucí světelný pás. Po řadě pokusů se nám s celým týmem podařilo stanovit vhodnou polohu otvorů pro odvod vzduchu a chyba se tímto odstranila.“

Symboly, které se neokoukají

Pro navození sváteční atmosféry je aktivace ozdobena světelným řetězem a v dolní části vystavení je aplikován potisk se jmelím. Podloží aktivace pak nese heslo „Ty pravé Vánoce“. Kartonová realizace podtrhuje svou výjimečnost také využitím charakteristických barev značky: zelené a zlaté. Jednoduché, elegantní a decentní řešení dává vyniknout tradičním hodnotám, jež jsou symbolem tohoto oblíbeného piva, bez kterého by sváteční večeře nebyla úplná.

Váš Dago tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This