Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě
Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč.
Doba pečení se blíží. ECG promuje na prodejní ploše kuchyňské roboty
Od října mohou spotřebitele v prodejnách tuzemské́ sítě Expert Elektro nově zaujmout jedinečné́ POP stojany zhotovené pro značku ECG.
Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.
Čerstvý pohled na tradiční obor: Hodnocení pro Marketing & Media
Udělat z důvěrně známé věci, jakou je nákup potravin, příjemně překvapivý zážitek, se snaží designéři po celém světě.
Shop in shopy pro Pilsner Urquell získaly první místo v soutěži POP STAR
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil nového vítěze soutěže POP STAR. „Zlatou medaili“ si za měsíc září odnáší naše realizace shop in shopů pro Pilsner Urquell.
Pomáháme tam, kde je to potřeba
Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.
Shop in shop Semtexu promuje novou kampaň Kofoly a zaujme virtuální realitou
Značka energetických nápojů Semtex přichází společně s komunikační agenturou Dago s novými shop in shopy, které mají mimo jiné zvýšit povědomí o nové kampani s názvem „Life is funny, když máš money“.
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media
Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Nová zimní edice, která vám dá křídla: Red Bull s příchutí jablka a fíku
Společnost Red Bull opět přichází s novou sezonní edicí svých energetických nápojů.
Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Sváteční oděv, bramborový salát, smažený kapr a něco dobrého k pití. Tak vypadá klasická štědrovečerní večeře v mnoha českých domácnostech. Prémiové pivo k Vánocům totiž neodmyslitelně patří, stejně jako cukroví. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Jednalo se již o několikátou spolupráci s komunikační agenturou Dago, při níž bylo vyrobeno celkem 21 kusů paletových vystavení a 4 kusy shop in shopů s holofanem. Obojí je k vidění v hypermarketech Albert.
Pivo a Vánoce
Pivní segment během vánočního období citelně posiluje. Pilsner Urquell využil skvělé příležitosti na sebe v tomto sezonním období upozornit a posílit vztah se zákazníky. Výsledkem je vskutku okouzlující vystavení, které i v tomto případě nese typický symbol plzeňského pivovaru – plzeňskou Jubilejní bránu. Dalším dominantním prvkem umístěným na středu pivovarské brány je již zmíněný holofan, na kterém je promítán vánoční spot Pilsner Urquell. Realizace tohoto prvku ale nebyla tak snadná, jak by se na první pohled mohlo zdát. Konstruktéři z Daga museli překonat hned zásadní konstrukční problém. „Grafickému návrhu od designéra nejlépe odpovídal dvoulopatkový holofan o průměru 420 mm, který výrobce dodává bez zakrytování. V prvním návrhu jsme vytvořili kvůli designu a bezpečnosti celého vystavení zakrytování, které bylo uzavřené a jen vzadu byly otvory,“ vysvětluje Petr Hejma, konstruktér z agentury Dago, a dodává: „Po roztočení holofanu docházelo k rozkmitání lopatek a na promítaném spotu se po okraji tvořil nežádoucí světelný pás. Po řadě pokusů se nám s celým týmem podařilo stanovit vhodnou polohu otvorů pro odvod vzduchu a chyba se tímto odstranila.“
Symboly, které se neokoukají
Pro navození sváteční atmosféry je aktivace ozdobena světelným řetězem a v dolní části vystavení je aplikován potisk se jmelím. Podloží aktivace pak nese heslo „Ty pravé Vánoce“. Kartonová realizace podtrhuje svou výjimečnost také využitím charakteristických barev značky: zelené a zlaté. Jednoduché, elegantní a decentní řešení dává vyniknout tradičním hodnotám, jež jsou symbolem tohoto oblíbeného piva, bez kterého by sváteční večeře nebyla úplná.
Váš Dago tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY