Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Otvíráme pobočku na Slovensku

Od června otevíráme novou slovenskou kancelář v Bratislavě. Díky tomu budeme moci rychleji reagovat na potřeby místního trhu a poskytneme zákazníkům stabilní zázemí pro jejich POS projekty a jejich následnou realizaci. Novinkou pro slovenské zákazníky bude také náš logistický systém pro online přehled a správu POP projektů.

Komunikační řešení, která podporují prodeje přímo na prodejnách, dodáváme na slovenský trh již několik let. „Slovenští nakupující se doposud mohli setkat s řadou našich zdárných realizací pro naše místní klienty, například Nestlé Slovensko, Stock SK, Karlovarské minerálne vody, Coca-Cola SK, Heineken SK, Pernod Ricard a další. Stavíme tedy na dlouhodobých zkušenostech a bohatých znalostech místního prostředí,“ říká Ľuboš Plačko, který bude mít projekty pro slovenské klienty na starosti.

Otevřením bratislavské kanceláře také reagujeme na mnohé zahraniční společnosti, které už na Slovensku pobočky pro podporu svých aktivit mají. „Klientům zajistíme kreativně promyšlená POP řešení, do nichž implementujeme shoppercentrické principy a aktuální světové trendy. Tak to bylo třeba u endcapů pro kávové kapsle Dolce Gusto. Zákazníka povzbuzují k zaujetí v nákupu mimo jiné velkými levitujícími kapslemi, které vyvolávají v souladu s image značky pocit modernosti a nadčasovosti,“ komentuje Ľuboš Plačko.

Ke správě POS projektů klientů využíváme logistický systém, který průběžně rozvíjíme. „Úspěšně jsme s jeho pomocí administrovali například přes tisícovku pokladních zón pro cukrovinky Nestlé. Každému klientovi uzpůsobujeme podobu systému na míru, aby měl o svých vystaveních vždy kompletní a aktuální přehled,“ dodává Ľuboš Plačko.

Do konce tohoto roku plánujeme zaměstnat na Slovensku pět pracovníků, kteří se budou starat o podporu realizací POP řešení na místním trhu. Při zpracování zakázek využijeme vlastní kreativní, vývojové a výrobní středisko sídlící v Česku.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This