Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Otvíráme pobočku na Slovensku

Od června otevíráme novou slovenskou kancelář v Bratislavě. Díky tomu budeme moci rychleji reagovat na potřeby místního trhu a poskytneme zákazníkům stabilní zázemí pro jejich POS projekty a jejich následnou realizaci. Novinkou pro slovenské zákazníky bude také náš logistický systém pro online přehled a správu POP projektů.

Komunikační řešení, která podporují prodeje přímo na prodejnách, dodáváme na slovenský trh již několik let. „Slovenští nakupující se doposud mohli setkat s řadou našich zdárných realizací pro naše místní klienty, například Nestlé Slovensko, Stock SK, Karlovarské minerálne vody, Coca-Cola SK, Heineken SK, Pernod Ricard a další. Stavíme tedy na dlouhodobých zkušenostech a bohatých znalostech místního prostředí,“ říká Ľuboš Plačko, který bude mít projekty pro slovenské klienty na starosti.

Otevřením bratislavské kanceláře také reagujeme na mnohé zahraniční společnosti, které už na Slovensku pobočky pro podporu svých aktivit mají. „Klientům zajistíme kreativně promyšlená POP řešení, do nichž implementujeme shoppercentrické principy a aktuální světové trendy. Tak to bylo třeba u endcapů pro kávové kapsle Dolce Gusto. Zákazníka povzbuzují k zaujetí v nákupu mimo jiné velkými levitujícími kapslemi, které vyvolávají v souladu s image značky pocit modernosti a nadčasovosti,“ komentuje Ľuboš Plačko.

Ke správě POS projektů klientů využíváme logistický systém, který průběžně rozvíjíme. „Úspěšně jsme s jeho pomocí administrovali například přes tisícovku pokladních zón pro cukrovinky Nestlé. Každému klientovi uzpůsobujeme podobu systému na míru, aby měl o svých vystaveních vždy kompletní a aktuální přehled,“ dodává Ľuboš Plačko.

Do konce tohoto roku plánujeme zaměstnat na Slovensku pět pracovníků, kteří se budou starat o podporu realizací POP řešení na místním trhu. Při zpracování zakázek využijeme vlastní kreativní, vývojové a výrobní středisko sídlící v Česku.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This