Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Otvíráme pobočku na Slovensku

Od června otevíráme novou slovenskou kancelář v Bratislavě. Díky tomu budeme moci rychleji reagovat na potřeby místního trhu a poskytneme zákazníkům stabilní zázemí pro jejich POS projekty a jejich následnou realizaci. Novinkou pro slovenské zákazníky bude také náš logistický systém pro online přehled a správu POP projektů.

Komunikační řešení, která podporují prodeje přímo na prodejnách, dodáváme na slovenský trh již několik let. „Slovenští nakupující se doposud mohli setkat s řadou našich zdárných realizací pro naše místní klienty, například Nestlé Slovensko, Stock SK, Karlovarské minerálne vody, Coca-Cola SK, Heineken SK, Pernod Ricard a další. Stavíme tedy na dlouhodobých zkušenostech a bohatých znalostech místního prostředí,“ říká Ľuboš Plačko, který bude mít projekty pro slovenské klienty na starosti.

Otevřením bratislavské kanceláře také reagujeme na mnohé zahraniční společnosti, které už na Slovensku pobočky pro podporu svých aktivit mají. „Klientům zajistíme kreativně promyšlená POP řešení, do nichž implementujeme shoppercentrické principy a aktuální světové trendy. Tak to bylo třeba u endcapů pro kávové kapsle Dolce Gusto. Zákazníka povzbuzují k zaujetí v nákupu mimo jiné velkými levitujícími kapslemi, které vyvolávají v souladu s image značky pocit modernosti a nadčasovosti,“ komentuje Ľuboš Plačko.

Ke správě POS projektů klientů využíváme logistický systém, který průběžně rozvíjíme. „Úspěšně jsme s jeho pomocí administrovali například přes tisícovku pokladních zón pro cukrovinky Nestlé. Každému klientovi uzpůsobujeme podobu systému na míru, aby měl o svých vystaveních vždy kompletní a aktuální přehled,“ dodává Ľuboš Plačko.

Do konce tohoto roku plánujeme zaměstnat na Slovensku pět pracovníků, kteří se budou starat o podporu realizací POP řešení na místním trhu. Při zpracování zakázek využijeme vlastní kreativní, vývojové a výrobní středisko sídlící v Česku.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This