Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…
Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz
Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je…
Nové pokladní zóny od Nestlé zvyšují prodej cukrovinek o více než polovinu
Nestlé realizuje v Česku a na Slovensku dodávky pokladních zón do maloobchodních prodejen. Nese s tím spojené náklady a obchodům nabízí také výrazné zvýšení prodejů kategorie cukrovinek, které v testech dosáhly 57 %. Zajist…
I tento rok se snažíme pomáhat
Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.
Dago každým rokem přispívá na několik organiza…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy
Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záš…
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…
Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…
Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Jarní dávka čerstvého Pinterestu
Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky
Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.
„Naším cílem bylo upozornit na důležité atributy Brit Meaty Jerky, které jsou jako jedny z mála vyráběny v EU, ve vysoké kvalitě a dle evropských norem, a to pomocí pro nás již typické nevšední in‑store komunikace,“ přibližuje myšlenku konceptu Milan Rytíř, Trade & Export Marketing Manager VAFO Praha, a doplňuje: „Tradičně jsme jako hlavní hvězdu využili pejska kolegyně, tentokrát belgického ovčáka jménem Éro, který naprosto přesně reprezentuje produktový claim ‚crazy about meat‘, tedy blázen do masa.“
Display by měl podpořit impulzní nákupy a celkově navýšit prodeje snacků. VAFO je přední evropský výrobce prémiových krmiv pro domácí zvířata, distribuuje své výrobky do více než 75 zemí, a právě do většiny z nich se tento nový stojan podívá.
„Kdykoli připravujeme POS nebo POP materiál, velmi rádi ho testujeme přímo v našem showroomu. Rychle tak získáme zpětnou vazbu od mnoha kolegů ze všech našich oddělení a můžeme tak vyhodnotit primární odezvu zákazníků. I v případě nového displaye pro jerky byly jejich reakce skvělé,“ chválí si výsledek Milan Rytíř.
Cílem našich designérů bylo zobrazení radosti a nedočkavosti psa, který vidí nový snack. „Expozice je složena z dřevěného korpusu a plastových 3D prvků. Největší důraz jsme kladli na doslova šíleně šťastného psa toužícího po jerky a na informace o jednotlivých příchutích v kombinacis masem. Nakonec jsme celou myšlenku ještě lehce osvěžili a odlehčili umělým trávníkem a květinami,“ přibližuje koncept Markéta Čichovská, naše projektová manažerka.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY