LG trendy shopping v Alze
Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…
Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO
V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…
Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc
S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…
POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris
Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finá…
Máme Shop! Global Award za Somersby
Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.
„Ve společnosti DAGO…
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou. Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se… Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na
Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016
DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA
Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky
Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.
„Naším cílem bylo upozornit na důležité atributy Brit Meaty Jerky, které jsou jako jedny z mála vyráběny v EU, ve vysoké kvalitě a dle evropských norem, a to pomocí pro nás již typické nevšední in‑store komunikace,“ přibližuje myšlenku konceptu Milan Rytíř, Trade & Export Marketing Manager VAFO Praha, a doplňuje: „Tradičně jsme jako hlavní hvězdu využili pejska kolegyně, tentokrát belgického ovčáka jménem Éro, který naprosto přesně reprezentuje produktový claim ‚crazy about meat‘, tedy blázen do masa.“
Display by měl podpořit impulzní nákupy a celkově navýšit prodeje snacků. VAFO je přední evropský výrobce prémiových krmiv pro domácí zvířata, distribuuje své výrobky do více než 75 zemí, a právě do většiny z nich se tento nový stojan podívá.
„Kdykoli připravujeme POS nebo POP materiál, velmi rádi ho testujeme přímo v našem showroomu. Rychle tak získáme zpětnou vazbu od mnoha kolegů ze všech našich oddělení a můžeme tak vyhodnotit primární odezvu zákazníků. I v případě nového displaye pro jerky byly jejich reakce skvělé,“ chválí si výsledek Milan Rytíř.
Cílem našich designérů bylo zobrazení radosti a nedočkavosti psa, který vidí nový snack. „Expozice je složena z dřevěného korpusu a plastových 3D prvků. Největší důraz jsme kladli na doslova šíleně šťastného psa toužícího po jerky a na informace o jednotlivých příchutích v kombinacis masem. Nakonec jsme celou myšlenku ještě lehce osvěžili a odlehčili umělým trávníkem a květinami,“ přibližuje koncept Markéta Čichovská, naše projektová manažerka.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY