Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

„Naším cílem bylo upozornit na důležité atributy Brit Meaty Jerky, které jsou jako jedny z mála vyráběny v EU, ve vysoké kvalitě a dle evropských norem, a to pomocí pro nás již typické nevšední in‑store komunikace,“ přibližuje myšlenku konceptu Milan Rytíř, Trade & Export Marketing Manager VAFO Praha, a doplňuje: „Tradičně jsme jako hlavní hvězdu využili pejska kolegyně, tentokrát belgického ovčáka jménem Éro, který naprosto přesně reprezentuje produktový claim ‚crazy about meat‘, tedy blázen do masa.“

Display by měl podpořit impulzní nákupy a celkově navýšit prodeje snacků. VAFO je přední evropský výrobce prémiových krmiv pro domácí zvířata, distribuuje své výrobky do více než 75 zemí, a právě do většiny z nich se tento nový stojan podívá.

„Kdykoli připravujeme POS nebo POP materiál, velmi rádi ho testujeme přímo v našem showroomu. Rychle tak získáme zpětnou vazbu od mnoha kolegů ze všech našich oddělení a můžeme tak vyhodnotit primární odezvu zákazníků. I v případě nového displaye pro jerky byly jejich reakce skvělé,“ chválí si výsledek Milan Rytíř.

Cílem našich designérů bylo zobrazení radosti a nedočkavosti psa, který vidí nový snack. „Expozice je složena z dřevěného korpusu a plastových 3D prvků. Největší důraz jsme kladli na doslova šíleně šťastného psa toužícího po jerky a na informace o jednotlivých příchutích v kombinacis masem. Nakonec jsme celou myšlenku ještě lehce osvěžili a odlehčili umělým trávníkem a květinami,“ přibližuje koncept Markéta Čichovská, naše projektová manažerka.

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This