POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

„Naším cílem bylo upozornit na důležité atributy Brit Meaty Jerky, které jsou jako jedny z mála vyráběny v EU, ve vysoké kvalitě a dle evropských norem, a to pomocí pro nás již typické nevšední in‑store komunikace,“ přibližuje myšlenku konceptu Milan Rytíř, Trade & Export Marketing Manager VAFO Praha, a doplňuje: „Tradičně jsme jako hlavní hvězdu využili pejska kolegyně, tentokrát belgického ovčáka jménem Éro, který naprosto přesně reprezentuje produktový claim ‚crazy about meat‘, tedy blázen do masa.“

Display by měl podpořit impulzní nákupy a celkově navýšit prodeje snacků. VAFO je přední evropský výrobce prémiových krmiv pro domácí zvířata, distribuuje své výrobky do více než 75 zemí, a právě do většiny z nich se tento nový stojan podívá.

„Kdykoli připravujeme POS nebo POP materiál, velmi rádi ho testujeme přímo v našem showroomu. Rychle tak získáme zpětnou vazbu od mnoha kolegů ze všech našich oddělení a můžeme tak vyhodnotit primární odezvu zákazníků. I v případě nového displaye pro jerky byly jejich reakce skvělé,“ chválí si výsledek Milan Rytíř.

Cílem našich designérů bylo zobrazení radosti a nedočkavosti psa, který vidí nový snack. „Expozice je složena z dřevěného korpusu a plastových 3D prvků. Největší důraz jsme kladli na doslova šíleně šťastného psa toužícího po jerky a na informace o jednotlivých příchutích v kombinacis masem. Nakonec jsme celou myšlenku ještě lehce osvěžili a odlehčili umělým trávníkem a květinami,“ přibližuje koncept Markéta Čichovská, naše projektová manažerka.

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This