Nové displeje NESCAFÉ
Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…
Unikátní paletové vystavení pro Budvar
Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…
Displeje Tassimo pro Kraft Foods
Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…
POP Tullamore Dew do barů
Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…
POPAI awards 2012
Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…
Demo jednotky Samsung
Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…
Chráněné dílny
Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…
Nové fotostěny v ElectroWorld
Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…
Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA
Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.
Tvarem i konstrukčním řešením…
POP Jacobs – promo hrnky
Prostředky pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (www.jacobskronung.cz/hrnicky), běžící v termínu od 1. 7. 2012 do 31. 8. 2012.
Promoakce prob…
Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky
Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.
„Naším cílem bylo upozornit na důležité atributy Brit Meaty Jerky, které jsou jako jedny z mála vyráběny v EU, ve vysoké kvalitě a dle evropských norem, a to pomocí pro nás již typické nevšední in‑store komunikace,“ přibližuje myšlenku konceptu Milan Rytíř, Trade & Export Marketing Manager VAFO Praha, a doplňuje: „Tradičně jsme jako hlavní hvězdu využili pejska kolegyně, tentokrát belgického ovčáka jménem Éro, který naprosto přesně reprezentuje produktový claim ‚crazy about meat‘, tedy blázen do masa.“
Display by měl podpořit impulzní nákupy a celkově navýšit prodeje snacků. VAFO je přední evropský výrobce prémiových krmiv pro domácí zvířata, distribuuje své výrobky do více než 75 zemí, a právě do většiny z nich se tento nový stojan podívá.
„Kdykoli připravujeme POS nebo POP materiál, velmi rádi ho testujeme přímo v našem showroomu. Rychle tak získáme zpětnou vazbu od mnoha kolegů ze všech našich oddělení a můžeme tak vyhodnotit primární odezvu zákazníků. I v případě nového displaye pro jerky byly jejich reakce skvělé,“ chválí si výsledek Milan Rytíř.
Cílem našich designérů bylo zobrazení radosti a nedočkavosti psa, který vidí nový snack. „Expozice je složena z dřevěného korpusu a plastových 3D prvků. Největší důraz jsme kladli na doslova šíleně šťastného psa toužícího po jerky a na informace o jednotlivých příchutích v kombinacis masem. Nakonec jsme celou myšlenku ještě lehce osvěžili a odlehčili umělým trávníkem a květinami,“ přibližuje koncept Markéta Čichovská, naše projektová manažerka.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY