Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus
Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Zvolil formu soutěže, v níž lidé mohli vyhrát Volkswagen T-Roc. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.
Vystavení v obchodech plnilo hlavně edukativní funkci. „Prostřednictvím soutěže jsme chtěli lidi poučit, proč by v autě nemělo balení žvýkaček nikdy chybět. Při řízení udržují pozornost, a pokud se člověk chystá na osobní nebo pracovní schůzku, tak se pro osvěžení hodí mít žvýkačky vždy po ruce,“ vysvětluje poselství kampaně Petr Galkaněvič, Trade Marketer CZ&SK ze společnosti Mars.
Zprávu o hlavní výhře soutěže i poselství celé kampaně umocňuje nejviditelnější prvek vystavení – zmenšenina Volkswagenu T-Roc. Chtěli jsme vytvořit jeh nejvěrnější miniaturu včetně zaoblených tvarů. Jenže lepenka, která na vystavení převládá, se špatně ohýbá a tvaruje. Proto si výroba zmenšeniny vyžádala speciální postupy. Využili jsme drátěnou maketu v životní velikosti, podle níž jsme miniaturu vymodelovali snadněji. Veškerý vývoj modelu jsme konzultovali s centrálou Volkswagenu v Německu, aby co nejvíc odpovídal skutečnosti.
Model poutá pozornost točícími se koly, které pohání malý motor na baterie. Zákazníkovy oči okamžitě postřehnou také blikající LED diody na obou stranách miniatury. Právě pohyblivostí modelu a světelnými efekty jsme maximalizovali vizuální atraktivitu vystavení, které zvyšuje rozpoznatelnost v prodejně a zdůrazňuje prezentované žvýkačky Orbit.
Věrohodnost dodává imitace pohybu auta i silnice pod ním. V pozadí vystavení, kterých bylo vyrobeno kolem stovky kusů, se tyčí obrázek horské krajiny. „Všechno dohromady vyvolává v nakupujících emoce spojené s výletem ve vyhraném autě. Spojitost se soutěží podtrhují rovněž jednoduché nápisy, které zákazníka přímo směřují k tomu, jak může vystavený vůz vyhrát,“ doplňuje Petr Galkaněvič ze společnosti Mars.
Česko-slovenská kampaň, která oslovovala veřejnost nejen na prodejnách Tesco a Globus, skončila na konci června. „V průběhu celé kampaně jsem obdržel samé pozitivní reakce. Vystavení si oblíbili jak prodejci, tak zákazníci. Šlo o skvělý projekt, který posunul exekuci dočasných vystavení na česko-slovenském trhu opět o krok kupředu,“ dodává Petr Galkaněvič.
Těší nás, že jsme mohli na projektu pracovat s klientem Mars, který se nebojí do českého prostředí in-store komunikace vnést odvážnější prvky, jež jsou standardem zatím spíše na západ od našich hranic.
Váš DAGO tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY