Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron

V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu. S vystaveními z kategorie alkoholických nápojů se mohou zákazníci setkávat  ve vybraných prodejnách Makro, v Kauflandu či v duty free zóně na pražském Letišti Václava Havla. Realizované shop in shopy se od sebe liší nejen umístěním, ale také provedením, které ukazuje, s jakými materiály v Dagu aktivně pracujeme.

Stará myslivecká

Výstavní stojan byl navržen speciálně pro prodejnu na pražském letišti tak, aby už z dálky připomínal destilační kolonu. Jeho základem je kovová konstrukce, kterou doplňuje laminátová deska s plechovými policemi v povrchové mosazné RAL úpravě. Samotný tank, včetně podstavy, je řešen kompletně z plastu stříkaného v dekoru mosaze. „Typicky český nápoj Stará žitná myslivecká oslavil v loňském roce 500 let od svého vzniku. Proto jsme vytvořili unikátní shop in shop připomínající varnu, ve které se alkohol dříve vařil. Z té se přímo stáčí do lahví umístěných hned vedle ní,“ vysvětluje záměr Lucie Michajlov z agentury Dago a dodává: „Veškeré materiály, které jsme pro výrobu tohoto stojanu využili, splňují přísná bezpečnostní pravidla, která je pro umístění vystavení na letišti třeba dodržet.

Heffron

Další vystavení bylo realizováno v rámci značky Heffron. „Dago vždy dokáže přijít s originálním a neotřelým řešením nového vystavení. Poté, co jsme v loňském roce rozšířili nabídku značky Heffron o dva další rumy a dva rumové elixíry, jsme je chtěli v místě prodeje adekvátně odprezentovat a umožnit tak spotřebitelům, kteří si značku Heffron oblíbili, ochutnat i její nové varianty,“ říká brand manager Michal Kučera z Palírny U Zeleného Stromu a pokračuje: „Potěšilo mě, že se toho Dago ujalo s nadšením. Výsledná vystavení hovoří sama za sebe. I díky nim si lidé k novinkám od Heffronu našli cestu a začali je nakupovat opakovaně, což bylo naším hlavním cílem.“

Vystavení pro Makro

Shop in shop o velikosti jedné europalety nabízí možnost vystavení kompletního sortimentu rumu Heffron. Na jeho výrobu byla použita kombinace plastových a koplastových komponent včetně reálného travního koberce použitého na záda stojanu. Provedení doplňují světelné rámečky s měnitelnou grafikou. „Vystavení je čisté, jednoduché, ale přesto velmi originální a nápadité a vyhovuje požadavkům klienta,“ zhodnotila Lucie Michajlov.

Dalším projektem pro představení nových příchutí rumu Heffron je realizace světelného čela vyrobeného přímo na míru pro sekci s alkoholickými nápoji pro pobočku Makra v Ústí nad Labem. Každá část shop in shopu poskytuje dostatečný prostor pro prezentaci nových příchutí rumu Heffron. Provedení je vyrobeno z permanentních materiálů, jako jsou PSH, koplast, dibond, PMMA, a z hliníkových profilů a je doplněno o velká záda s poutavými světelnými prvky, které upozorňují na jednotlivé příchutě rumu.

Poslední projektem v rámci komunikace novinek od značky Heffron bylo dvoupaletí, se kterým se mohli zákazníci setkat ve vybraných prodejnách Kaufland. Shop in shop byl zhotoven z pevného kartonu s voštinou a byl doplněn o skutečné prvky, které navozovaly jednotlivé příchutě rumů. Jednalo se například o kokosy či o jutové pytle s kávovými zrny.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This