Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prémiové řady Pampers Premium a nových Pampers Pants. Jednalo se o barevné označení kategorií a interaktivních modulů Touch and Feel, které umožňují produkty si důkladně prohlédnout.

Cílem projektu bylo především zvýšit poutavost nákupního prostředí, konkrétně sekce jednorázových plenek, ale také informovat nakupující maminky o produktech Pampers. Kampaní jsme chtěli edukovat zákazníky a usnadnit jim orientaci v dětské kategorii,“ říká Jozef Vnenk z Procter & Gamble.

Výsledkem je komunikační set, jehož součástí bylo barevné označení jednotlivých kategorií a především moduly Touch and Feel s interaktivním prvkem, kterým může zákazník otáčet a detailně si prohlédnout celý produkt, konstrukci pleny a způsob zapínání. Díky světelnému efektu a celkové originalitě této aplikace dochází k vyrušení z nákupní rutiny a přitáhnutí pozornosti ke komunikovaným produktům. Zákazníka na první pohled zaujme také interaktivita, která spolu se zřetelnou komunikací benefitů produktu přispívá k vyšší pravděpodobnosti koupě.
O tom, že zvolená forma dosáhla kýženého efektu, svědčí pozitivní reakce přímo od maminek. Snáze se v regálech orientují, lépe chápou benefity prémiových plenek. Po dvouměsíčním testování v Brně tak Procter & Gamble umístil realizaci do všech prodejen řetězce Globus a zaznamenal zvýšené prodeje v rámci nastavených cílů této POP aktivity.
Váš tým DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This