Letní zajímavosti z Pinterestu

Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Podporujeme děti i seniory

Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…

Retail Safari v Düsseldorfu

Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.

V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…

Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu

Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…

Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO

V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prémiové řady Pampers Premium a nových Pampers Pants. Jednalo se o barevné označení kategorií a interaktivních modulů Touch and Feel, které umožňují produkty si důkladně prohlédnout.

Cílem projektu bylo především zvýšit poutavost nákupního prostředí, konkrétně sekce jednorázových plenek, ale také informovat nakupující maminky o produktech Pampers. Kampaní jsme chtěli edukovat zákazníky a usnadnit jim orientaci v dětské kategorii,“ říká Jozef Vnenk z Procter & Gamble.

Výsledkem je komunikační set, jehož součástí bylo barevné označení jednotlivých kategorií a především moduly Touch and Feel s interaktivním prvkem, kterým může zákazník otáčet a detailně si prohlédnout celý produkt, konstrukci pleny a způsob zapínání. Díky světelnému efektu a celkové originalitě této aplikace dochází k vyrušení z nákupní rutiny a přitáhnutí pozornosti ke komunikovaným produktům. Zákazníka na první pohled zaujme také interaktivita, která spolu se zřetelnou komunikací benefitů produktu přispívá k vyšší pravděpodobnosti koupě.
O tom, že zvolená forma dosáhla kýženého efektu, svědčí pozitivní reakce přímo od maminek. Snáze se v regálech orientují, lépe chápou benefity prémiových plenek. Po dvouměsíčním testování v Brně tak Procter & Gamble umístil realizaci do všech prodejen řetězce Globus a zaznamenal zvýšené prodeje v rámci nastavených cílů této POP aktivity.
Váš tým DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This