Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prémiové řady Pampers Premium a nových Pampers Pants. Jednalo se o barevné označení kategorií a interaktivních modulů Touch and Feel, které umožňují produkty si důkladně prohlédnout.

Cílem projektu bylo především zvýšit poutavost nákupního prostředí, konkrétně sekce jednorázových plenek, ale také informovat nakupující maminky o produktech Pampers. Kampaní jsme chtěli edukovat zákazníky a usnadnit jim orientaci v dětské kategorii,“ říká Jozef Vnenk z Procter & Gamble.

Výsledkem je komunikační set, jehož součástí bylo barevné označení jednotlivých kategorií a především moduly Touch and Feel s interaktivním prvkem, kterým může zákazník otáčet a detailně si prohlédnout celý produkt, konstrukci pleny a způsob zapínání. Díky světelnému efektu a celkové originalitě této aplikace dochází k vyrušení z nákupní rutiny a přitáhnutí pozornosti ke komunikovaným produktům. Zákazníka na první pohled zaujme také interaktivita, která spolu se zřetelnou komunikací benefitů produktu přispívá k vyšší pravděpodobnosti koupě.
O tom, že zvolená forma dosáhla kýženého efektu, svědčí pozitivní reakce přímo od maminek. Snáze se v regálech orientují, lépe chápou benefity prémiových plenek. Po dvouměsíčním testování v Brně tak Procter & Gamble umístil realizaci do všech prodejen řetězce Globus a zaznamenal zvýšené prodeje v rámci nastavených cílů této POP aktivity.
Váš tým DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This