Letní zajímavosti z Pinterestu

Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Podporujeme děti i seniory

Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…

Retail Safari v Düsseldorfu

Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.

V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…

Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu

Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…

Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO

V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh řešení, design a výrobu zajišťovala naše společnost. Jedná se o originální parazitní displeje, jejichž úkolem je zvýšit prodej produktů vyvoláním impulsního nákupního chování.

Základní myšlenkou konceptu je inspirovat zákazníky k namíchání drinku v kombinaci Burn nebo Monster a vhodného alkoholického nápoje a tím stimulovat neplánovaný nákup takto podpořených produktů. Proto byly prodejní POP displeje umístěny na regálech u destilátů a vybaveny v horní části obrazovým vizuálem s funkčně emočním impulsním sdělením, které motivuje potenciální zákazníky k vyzkoušení originálního mixu přítomných nápojů. POP kampaň využívá vzájemné komplementarity těchto produktů a je ukázkou správné práce s logikou a relevancí umísťování POP médií v prostoru prodejny.

POP médium svou vizuální strukturou, především polohou a visibilitou produktů, působí rozdílně oproti běžně očekávanému vzhledu regálu, a budí tak pozornost nakupujících zákazníků. Zároveň způsob umístění produktů a poloha balení symbolicky vybízí zákazníky k interakci. Ke konverzi k nákupu může dojít díky jasnému zprostředkování hodnoty formou příjemné inspirace k inovativní kombinaci nápojů, k vyzkoušení něčeho nového a originálního.

Díky popsaným atributům POP prvek aktivně vyrušuje zákazníky z nákupní rutiny, podněcuje je k interakci a výrazně posiluje prodejní efektivitu celé kampaně.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This