Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Zlatou medaili v kategorii design prodejen získal shop-in-shop pro Becherovku, která jím představuje své portfolio cestujícím na pražském letišti. Cílí na zákazníkovy smysly, a to díky dózám s bylinkami, které se při výrobě známého alkoholického nápoje používají a k nimž si mohou nakupující přivonět.

 

V kategorii prototypů uspělo regálové čelo pro džusy Cappy. Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami, které lépe navozují dojem opravdové snídaně.

Mezi alkoholickými nápoji se blýsklo dvoupaletové vystavení představující novinky Božkov Republica – Božkov Republica Espresso a Božkov Republica Vodka. Dvoupaletí přenáší nakupující do barového prostředí. Je vyrobeno převážně z plastu a vyšperkováno reálnými prvky, jako jsou jutové pytle s pravou kávou, servírovací tácky nebo moka konvičky s porcelánovými hrnky.

Dvojité ocenění si vysloužil stojan na psí pamlsky Carnilove True Fresh. Zvítězil v kategorii „pet food“ a nejlepší materiálová inovace. Celá konstrukce stojanu je vyrobena z dřevovláknitých surových desek. To vyvolává silný přírodní efekt, na nějž byl při této realizaci kladen velký důraz. Odvážným prvkem bylo také opracování kovových částí, které záměrně působí jako rezavé.

Ocenění vynikající realizace získalo vystavení s kartáčkem Oral B řady iO, kterému dominuje velká maketa této moderní hygienické pomůcky v nadživotní velikosti doplněná o koupelnové prvky pro dokreslení atmosféry.

Soutěž POPAI Central Europe Awards pořádá středoevropská kancelář POPAI CE. Klade si za cíl podporovat obor marketingu v prodejních místech a nejnovější trendy reklamy v in-storu, v níž vidí efektivní komunikační médium nejblíže nakupujícímu.

Přehled všech našich projektů a realizací přihlášených do letošního ročníku najdete v tomto katalogu.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This