Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

SLAVÍME 20 LET NA TRHU

Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…

Nové displeje NESCAFÉ

Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…

Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…

Displeje Tassimo pro Kraft Foods

Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Zlatou medaili v kategorii design prodejen získal shop-in-shop pro Becherovku, která jím představuje své portfolio cestujícím na pražském letišti. Cílí na zákazníkovy smysly, a to díky dózám s bylinkami, které se při výrobě známého alkoholického nápoje používají a k nimž si mohou nakupující přivonět.

 

V kategorii prototypů uspělo regálové čelo pro džusy Cappy. Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami, které lépe navozují dojem opravdové snídaně.

Mezi alkoholickými nápoji se blýsklo dvoupaletové vystavení představující novinky Božkov Republica – Božkov Republica Espresso a Božkov Republica Vodka. Dvoupaletí přenáší nakupující do barového prostředí. Je vyrobeno převážně z plastu a vyšperkováno reálnými prvky, jako jsou jutové pytle s pravou kávou, servírovací tácky nebo moka konvičky s porcelánovými hrnky.

Dvojité ocenění si vysloužil stojan na psí pamlsky Carnilove True Fresh. Zvítězil v kategorii „pet food“ a nejlepší materiálová inovace. Celá konstrukce stojanu je vyrobena z dřevovláknitých surových desek. To vyvolává silný přírodní efekt, na nějž byl při této realizaci kladen velký důraz. Odvážným prvkem bylo také opracování kovových částí, které záměrně působí jako rezavé.

Ocenění vynikající realizace získalo vystavení s kartáčkem Oral B řady iO, kterému dominuje velká maketa této moderní hygienické pomůcky v nadživotní velikosti doplněná o koupelnové prvky pro dokreslení atmosféry.

Soutěž POPAI Central Europe Awards pořádá středoevropská kancelář POPAI CE. Klade si za cíl podporovat obor marketingu v prodejních místech a nejnovější trendy reklamy v in-storu, v níž vidí efektivní komunikační médium nejblíže nakupujícímu.

Přehled všech našich projektů a realizací přihlášených do letošního ročníku najdete v tomto katalogu.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This