Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Pětinásobné zlato z POPAI Awards
![Becherovka_Vizualizace](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2020/08/Becherovka_Vizualizace.jpg)
I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.
Zlatou medaili v kategorii design prodejen získal shop-in-shop pro Becherovku, která jím představuje své portfolio cestujícím na pražském letišti. Cílí na zákazníkovy smysly, a to díky dózám s bylinkami, které se při výrobě známého alkoholického nápoje používají a k nimž si mohou nakupující přivonět.
V kategorii prototypů uspělo regálové čelo pro džusy Cappy. Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami, které lépe navozují dojem opravdové snídaně.
Mezi alkoholickými nápoji se blýsklo dvoupaletové vystavení představující novinky Božkov Republica – Božkov Republica Espresso a Božkov Republica Vodka. Dvoupaletí přenáší nakupující do barového prostředí. Je vyrobeno převážně z plastu a vyšperkováno reálnými prvky, jako jsou jutové pytle s pravou kávou, servírovací tácky nebo moka konvičky s porcelánovými hrnky.
Dvojité ocenění si vysloužil stojan na psí pamlsky Carnilove True Fresh. Zvítězil v kategorii „pet food“ a nejlepší materiálová inovace. Celá konstrukce stojanu je vyrobena z dřevovláknitých surových desek. To vyvolává silný přírodní efekt, na nějž byl při této realizaci kladen velký důraz. Odvážným prvkem bylo také opracování kovových částí, které záměrně působí jako rezavé.
Ocenění vynikající realizace získalo vystavení s kartáčkem Oral B řady iO, kterému dominuje velká maketa této moderní hygienické pomůcky v nadživotní velikosti doplněná o koupelnové prvky pro dokreslení atmosféry.
Soutěž POPAI Central Europe Awards pořádá středoevropská kancelář POPAI CE. Klade si za cíl podporovat obor marketingu v prodejních místech a nejnovější trendy reklamy v in-storu, v níž vidí efektivní komunikační médium nejblíže nakupujícímu.
Přehled všech našich projektů a realizací přihlášených do letošního ročníku najdete v tomto katalogu.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY