Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Zlatou medaili v kategorii design prodejen získal shop-in-shop pro Becherovku, která jím představuje své portfolio cestujícím na pražském letišti. Cílí na zákazníkovy smysly, a to díky dózám s bylinkami, které se při výrobě známého alkoholického nápoje používají a k nimž si mohou nakupující přivonět.

 

V kategorii prototypů uspělo regálové čelo pro džusy Cappy. Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami, které lépe navozují dojem opravdové snídaně.

Mezi alkoholickými nápoji se blýsklo dvoupaletové vystavení představující novinky Božkov Republica – Božkov Republica Espresso a Božkov Republica Vodka. Dvoupaletí přenáší nakupující do barového prostředí. Je vyrobeno převážně z plastu a vyšperkováno reálnými prvky, jako jsou jutové pytle s pravou kávou, servírovací tácky nebo moka konvičky s porcelánovými hrnky.

Dvojité ocenění si vysloužil stojan na psí pamlsky Carnilove True Fresh. Zvítězil v kategorii „pet food“ a nejlepší materiálová inovace. Celá konstrukce stojanu je vyrobena z dřevovláknitých surových desek. To vyvolává silný přírodní efekt, na nějž byl při této realizaci kladen velký důraz. Odvážným prvkem bylo také opracování kovových částí, které záměrně působí jako rezavé.

Ocenění vynikající realizace získalo vystavení s kartáčkem Oral B řady iO, kterému dominuje velká maketa této moderní hygienické pomůcky v nadživotní velikosti doplněná o koupelnové prvky pro dokreslení atmosféry.

Soutěž POPAI Central Europe Awards pořádá středoevropská kancelář POPAI CE. Klade si za cíl podporovat obor marketingu v prodejních místech a nejnovější trendy reklamy v in-storu, v níž vidí efektivní komunikační médium nejblíže nakupujícímu.

Přehled všech našich projektů a realizací přihlášených do letošního ročníku najdete v tomto katalogu.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This