Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

SLAVÍME 20 LET NA TRHU

Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…

Nové displeje NESCAFÉ

Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…

Pivní trh: Tradicemi svázaná kategorie

Pivní trh se za poslední jednu, dvě dekády velmi proměnil. Taky si pamatujete, že odpovědí na objednávku piva v hospodě bylo: „Chcete desítku nebo dvanáctku?“ A v obchodech stály bedny produktů, jejichž obsah se zdál tak nějak podobný.
 
Na něco takového vlastně ani vzpomínat nechcete. Musím uznat, že segment ochucených nealkoholických piv prodělal neskutečný vývoj. Z produktu, který byl po uvedení na trh často podrobován kritice a výsměchu, se stal vlastně už fenoménem. Říkalo se: „To je záležitost na jednu, dvě sezony, lidi to ochutnají, ale nikdo to pak už chtít nebude, kdepak na nás Čechy, kteří pivu rozumíme jako nikdo na světě, s takovým pitím.“ „Pivo a ovoce? No tak to je děsný.“ A dneska? Na každou sezonu se výrobci ochucených piv chystají důkladně, vymýšlejí nové kombinace, ubírají cukr, mění obaly a tak dále. Zkuste najít nějakou rodinnou oslavu, kde by tenhle typ nápoje chyběl. Odrostlejší děti už možná potkáte častěji s plechovkou birellu než s colou.
 
A v retailu, co se s tím dá vymyslet! Barvy, hravost, ovoce, lehkost, netradiční tvary — konečně je dovoleno téměř vše! Je radost vidět taková vystavení. No a pak letní sezona skončí a s ní bohužel dost často odplyne ta hravost POS vystavení. Zřejmě se pro normální piva nehodí. Záměrně používám slovo normální, i když vím, že je vžitý termín tradiční piva. Právě jako kdyby ta tradice nějak svazovala ruce. Klasická piva se nám spotřebitelům prezentují jako strážci hodnot, tradic, charakteru, snad i morálky. A jak tohle přenesete na stojan nebo paletové vystavení? Kvalitu značky přece větší kreativitou, zábavností nemusíte zničit, naopak. Možná stačí jen trochu vystoupit z řady. Ukázat je v jiném, netradičním světle a přinést zákazníkům zážitek z nakupování. Na to se určitě těšíme všichni!
 
Radka Hejduková
Team Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This