Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

SLAVÍME 20 LET NA TRHU

Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…

Nové displeje NESCAFÉ

Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…

Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…

Displeje Tassimo pro Kraft Foods

Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…

POP Tullamore Dew do barů

Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…

POPAI awards 2012

Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…

Demo jednotky Samsung

Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…

Pivní trh: Tradicemi svázaná kategorie

Pivní trh se za poslední jednu, dvě dekády velmi proměnil. Taky si pamatujete, že odpovědí na objednávku piva v hospodě bylo: „Chcete desítku nebo dvanáctku?“ A v obchodech stály bedny produktů, jejichž obsah se zdál tak nějak podobný.
 
Na něco takového vlastně ani vzpomínat nechcete. Musím uznat, že segment ochucených nealkoholických piv prodělal neskutečný vývoj. Z produktu, který byl po uvedení na trh často podrobován kritice a výsměchu, se stal vlastně už fenoménem. Říkalo se: „To je záležitost na jednu, dvě sezony, lidi to ochutnají, ale nikdo to pak už chtít nebude, kdepak na nás Čechy, kteří pivu rozumíme jako nikdo na světě, s takovým pitím.“ „Pivo a ovoce? No tak to je děsný.“ A dneska? Na každou sezonu se výrobci ochucených piv chystají důkladně, vymýšlejí nové kombinace, ubírají cukr, mění obaly a tak dále. Zkuste najít nějakou rodinnou oslavu, kde by tenhle typ nápoje chyběl. Odrostlejší děti už možná potkáte častěji s plechovkou birellu než s colou.
 
A v retailu, co se s tím dá vymyslet! Barvy, hravost, ovoce, lehkost, netradiční tvary — konečně je dovoleno téměř vše! Je radost vidět taková vystavení. No a pak letní sezona skončí a s ní bohužel dost často odplyne ta hravost POS vystavení. Zřejmě se pro normální piva nehodí. Záměrně používám slovo normální, i když vím, že je vžitý termín tradiční piva. Právě jako kdyby ta tradice nějak svazovala ruce. Klasická piva se nám spotřebitelům prezentují jako strážci hodnot, tradic, charakteru, snad i morálky. A jak tohle přenesete na stojan nebo paletové vystavení? Kvalitu značky přece větší kreativitou, zábavností nemusíte zničit, naopak. Možná stačí jen trochu vystoupit z řady. Ukázat je v jiném, netradičním světle a přinést zákazníkům zážitek z nakupování. Na to se určitě těšíme všichni!
 
Radka Hejduková
Team Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This