Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.

Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards

Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.

Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019

Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.

Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy

Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v Globusu zkoušejí elektrické kartáčky Oral-B. Třetí místo získalo regálové čelo Whiskas.

Vystavení Lego Duplo v podobě lokomotivy vychází z jedné ze stavebnic. Průhledné boxy se složenými stavebnicemi ukazují dětem a jejich rodičům, co si mohou společně poskládat. Zlato bylo uděleno v kategorii volný čas.

 
Stříbro a bronz získaly dvě naše realizace v kategorii nápojů. Druhé místo má paletové vystavení s origami sochou jelena pro Jägermeister, třetí si odnáší regálové čelo Birell. V kategorii Zdraví, hygiena a drogerie se na druhém místě umístil playtable Oral-B, který nabízí k vyzkoušení produkty z řady elektrických kartáčků. Na třetím místě je v kategorii permanentních vystavení kategorie Food regálové čelo Whiskas, které poutá na hravou prezentaci majitele kočičích mazlíčků včetně haptické stimulace s pomocí aplikace reálného lana.
 
Je to pro nás další úspěch z Paříže, kde jako jediná společnost zastupujeme český trh. Odnášíme si pět ocenění, zatímco v předchozích dvou letech to byly tři a čtyři. Je to pro nás opět velké zadostiučinění. Prosazovat se v konkurenci rostoucího počtu účastníků v době, kdy úroveň oboru a přihlášených prací výrazně roste, je velká výzva. A vážíme si nejen toho, že se nám to daří jako jediné české firmě v této soutěži.
 
Třetí rok a opět o jedno ocenění navíc 
 
55. ročníku POPAI Awards Paris se zúčastnilo 334 projektů ve 46 kategoriích z oblasti POS, digital a merchandising, loni byl jejich počet 250. V roce 2016 jsme uspěli se třemi projekty: zlato za stojan superprémiového psího krmiva Carnilove, stříbro pro interaktivní regálové čelo bonbonů JOJO a bronz získala loď kapitána Morgana sloužící jako mobilní dřevěný bar. V roce 2017 jsme přivezli první místo za stojan kojenecké vody Rajec, bronz získal shop-in-shop LG v Alze, stejný kov mělo také vystavení Oral-B s nadživotní maketou elektrického zubního kartáčku a opět třetí místo získalo paletové vystavení Captain Morgan.
 
Na závěr krátké zhodnocení naší kolegyně Anny Brůžkové, projektové manažerky:
Bylo nám velkou ctí, že se 5 z námi přihlášených 7 exponátů umístilo. Gala večer byl na skvělé úrovni z pohledu místa konání, gastronomie i organizace, jedinou překážkou pro nás byl fakt, že se vše odehrávalo ve francouzštině. Měli jsme velkou radost z úspěchů. Kromě pocitu dobře vykonané práce člověk ocení uznání od poroty soutěže na světové úrovni.“

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This